Modeo 04

Hej har en mondeo fra 04, pludselig virker forrude sprinkleren ikke mere, men den vasker fint på forlygter ????? mener kun der er en og samme pumpe,og det er ikke dysserne eller slangerne der er tilstoppet...........

Nogle der lige ved hvorfor

Tim  

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
HMMMM !!!!!!

Lidt vildt der er slet ingen der har svaret på mit indlæg,er der da slet ingen herinde der erfarne med en Mondeo der ikke kan sprinkle forruden ,men kun forlygterne ??

Tim  

hej

nu er det jo ikke os alle der er på GDS hver dag men?

Det er ikke samme pumpe til forlygte vasker som til lygtevaskern den sidste kører nemlig med meget højere tryk prøv at kontrollere om der kommer strøm til sprinkler pumpe når du aktiverer den ( med en lampe over begge ledninger ) det gør der måske men så sidder påumpen nok fast eller den er stået af

Hilsen "autoelektrikkeren"

"AUTOELEKTRIKEREN"
er der da slet ingen herinde der erfarne med en Mondeo

Jov bestemt jeg tror at jeg har den danske rekord i dyserør,startere,remskiver,xenon og svinghjul men sprinkleren den virkede underligt nok altid.
René
PS Måske jeg også har rekorden i hjulmøtrikker godt hjulpet på vej af en mekanikker der med sin 19mm top drejede alle 16 runde.

Det lyder sandsynligt, at pumpen er stået af. Jeg arbejder hos en Ford forhandler på reservedelslageret, og vi har skiftet en hel del af disse pumper.

Hilsen Henriette

Hej Henriette !
Ved du så også om det er rigtig at der er 2 pumper til hhv. vindue og forlygter

på forhånd mange tak for svaret

Tim

Tim  

Annonce

Hej Svalebo

- du spørger Henriette om det er to pumper eller om det er to separate pumper - det har du ligesom fået svar på en gang før af mig - kik event. tilbage i tråden , men tag nu og find ud af om der kommer strøm ned til sprinklerpumpen .

Hiksen Polobjørn "autoelektrikkeren"

"AUTOELEKTRIKEREN"
Ja, som det fremgår af tidligere svar, så er der en pumpe til frontruden og en pumpe til lygterne.

Hilsen Henriette

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis