NY DREJEÆNK

Jeg købte en drejebænk ubeset på G&G.  Den har lige den rigtige størrelse og ser ganske fornuftig ud. Der er ingen producentskilte på, sælger sagde, den hedder Honden, nogen her med kendskab til sådan en ?  Den har prismevanger i begge sider, tilspænding på langs og tværs, gevindspindel, måleur på vangen og er ret kraftigt opbygget.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Fin bænk.

Den ligner den der var på en coaster jeg var på, og der var det næsten kun brygerens evner der var begrænsningen på hvad den kunne lave.

Har du også fået alle de ekstra gearhjul, der hører til med? For så kan den slå alle gevind mm.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det er jeg så ikke sikker på, jeg fik dem, der var, men måske er det ikke alle.  Skalaerne er i mm. men, der er kun skiltet med tommegevind. Nå men det er ikke mange gevind jeg har behov for at slå.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nå men jeg har fundet ud af at den er fra Taiwan, og sælges også som Da Shin - Mcmillan og på et Australsk forum, er mærket rimelig kendt og anses for at være en OK bænk, stærkt inspireret af Colchester. Jeg er blevet lovet en manual fra en fyr, som har en mage til, som hedder mcMillan, men i manualen står Honden.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Som man siger:Kært barn mange navne.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis