Kantdesign - erfaringer med dette firma

Hej,

Er der nogen derude som har erfaringer med dette firma:

http://www.kantdesign.dk/

Det lyder jo nemt og billigt

Med venlig hilsen

Vangsøe

Vangsoe
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder smart.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ikke erfaring - men f.x. McDonalds fortove m.v. er lavet på tilsvarende vis og de holder jo super.

Men har man ikke et alt for anstrengt forhold til lidt manuelt arbejde, så gør en 10x20 flise næsten det samme - og den kan flyttes/hæves relativt nemt.  Man skal jo nok have in mente, at man fra tid til anden ændrer dele af haven.


Mvh.

Jan R.
Jeg har hentet græsplænekanter i Tyskland til næsten ingen penge. De fås i grå beton i målene 5x15x100 cm og 5x25x100 og i halv længde. Der er fer/not i enderne. 5x15x100 koster 1,69€ ~10 kr. pr. stk. Jeg har ikke kunnet finde disse i Danmark. Disse kanter er naturligvis kun egnet til helt lige linier. Jeg har også brugt disse som afgrænsning til belægningen til min indkørsel. Med beton på indersiden så sætter stenene sig ikke.
Har du et link på de kantfliser?
Nej, men de har dem i Praktiker, MaxBahr og Bauhaus i Flensborg. Jeg fandt dem i en ældre pdf-ugekatalog fra MaxBahr - se vedhæftede
Annonce
super, tak for det:-)
NB! de er ret tunge, mener at 5x15x100 vejer 17 kg, 5x25x100 vist nok 26 kg/stk. så det er noget med en trailer eller varebil eller bil der kan laste en del hvis du skal hente større mængder.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis