Ny søgefunktion på LDS

Så er der endelig kommet en ordentlig søgefunktion her på siden. Søgefunktionen er leveret/udviklet af Google, så den ligner det vi er vant til fra...ja, Google.

Søgefeltet er i toppen af siden (i topmenuen). Udfyld og tryk på "Enter"-knappen på tastaturet eller klik op ikonet ved siden af.

Prøv den af og giv gerne feedback her.

Mvh. AllanE
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har lige prøvet den og det ser umiddelbart fint ud

Men hvor er pilene til forrige/næste blevet af?
Dem mangler jeg, specielt når jeg er ude og sejle, der deler vi en 128 forbindelse, så det tager somme tider en mindre krig for at åbne en side, så ved at skulle tilbage i forum oversigten hver gang gør at det tager meget lang tid at se indlægende igennem i de forums jeg følger mest med i

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Pilene var jeg nødt til at fjerne, da det ødelagde søgeresultaterne både her på siden og (endnu værre) på Google. De vender dog stært tilbage, samtidig med en opdatering af forummet, som vi venter spændt på. Det afhænger lidt af firmaet bag forumdelen - de er lidt sløve.

Men de er på vej! Jeg kan godt forstå at det er lidt træls, når man sidder på en langsom forbindelse

Et tip: Hvis du bruger Internet Explorer 7 eller Firefox, så kan du holde knappen "Ctrl" nede mens du klikker på et indlæg i forumoversigten. Så åbnes indlægget i en nyt faneblad og det oprindelige faneblad forbliver på forumoversigten. Det går lidt stærkere på den måde (virker i øvrigt med alle typer links).


Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE den 09-11-2008 22:46


Et tip: Hvis du bruger Internet Explorer 7 eller Firefox, så kan du holde knappen "Ctrl" nede mens du klikker på et indlæg i forumoversigten. Så åbnes indlægget i en nyt faneblad og det oprindelige faneblad forbliver på forumoversigten. Det går lidt stærkere på den måde (virker i øvrigt med alle typer links).



Tak for tippet

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis