Spørgeskema om vejhjælp

Hej

Ved godt det er off-topic, men jeg er igang med et skrive min bacheloropgave og har i den anledning lavet et spørgeskema som jeg meget gerne vil have noget respons på, så jeg vil blive meget glad hvis i vil sætte et par minutter af til at besvare det.

Jeg ser helst det kun er folk med bil der besvarer det.

FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=sfoigk16avy698a504156

Mange tak for hjælpen

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce


Jeg vil ønske dig held og lykke med bacheloropgaven, men vil samtidigt gerne opfordre dig til at tænke lidt videnskabeligt, når du formulerer dig.

Der er to spørgsmål:

Rabat på abonnementet det første år vil gøre dig mere interesseret i at købe et abonnement
En gratis prøveperiode på f. eks tre måneder vil gøre dig mere tilbøjelig til at købe et vejhjælpsabonnement

Begge spørgsmål besvarer jeg med absolut uenig. Herefter kan jeg ikke besvare spørgsmålet:
Hvis du har været positiv over den gratis prøveperiode eller det billige år, vil du også beholde abonnementet fremover?

Har du for øvrigt overvejet hvor mange, der ville kunne bedømme vejhjælpen efter tre måneder? Det drejer sig jo ikke om levering af en daglig avis, men derimod om noget de fleste kun har brug for med års mellemrum.

Så stiller du spørgsmålet:
En artikel i en avis om et vejhjælpsfirma vil gøre dig mere tilbøjelig til at købe et af ders vejhjælpsprodukter?

Når der ikke står noget som helst om, hvad artiklen indeholdt, er det da fuldstændigt umuligt at svare på, om man ville være mere eller mindre tilbøjelig til at vælge dette firma.

Det ville nok have givet dig et bedre grundlag for rapporten, hvis du havde tilføjet en svarmulighed i stil med 'irrellevant' eller 'ved ikke'

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis