outlook 2000 søg

Hej der

Har en bærbar zepto med xp og outlook 2000 når man vil søge relaterede emner på en mail opfinder den en extra mappe som ikke er krydset af  og der ved kan den ikke finde mappen og svare tilbage at den ikke har adgang til mappen og søgningen ikke kan vises hvis man så nulstiller søgningen og vælger mapper på ny så kører søgningen ok. en anden ting er at det kun er nogle mails det sker for.

spørgsmål : er der nogen der ved hvor man stiller kriterirne for søgningen og kan man sætte hvilke mapper man vil søge i overordnet.

på for hånd tak

Magger 9
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg tror jeg bruger 2003 verisonen af outlok., sådan ca øverst har jeg et søgefelt og lige til højre for den en puldown menu hvor jeg vælger hvor jeg vil ha den skal søge i. ellers burde du kunne på venstre side trykke på dit navn eller inbox eller all mail for at den skal søge.

Ellers kan man altid kigge ind under options eller indstillinger for at se om der er noget med søge funkt.

På forhånd tak :)

'Ctrl' 'Shift' 'F' (holdes nede samtidigt) skulle gerne åbne for 'advanced search' vinduet i outlook 2K.

Ellers er der jo Google Desktop, men den har jeg aldrig haft brug for så her må andre på banen

/Hideout

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis