Hjælp til hjemmeside

Hej IT Nørder

Er der mon en IT nørd med forstand på hjemmesider der samtidigt står med et lav-det-selv projekt? så kan vi måske hjælpe hinanden

Det jeg har brug for er en person der kan hjælpe med at lave min hjemmeside mere professionel, dvs. lægge lidt tekst ind, billeder osv. Hvis du har forstand på SEO, så vil det bare være super

Der er ikke tale om de store opgaver, selvfølgelig skal siden lige optimeres så den fremstår opdateret, og så vil der fremover være mindre jævnlige  jursteringer. men har du forstand på tingene så er det efter min opfattelse peace of cake.

hvis du mener du kan hjælpe mig med mit problem, så send mig en PM

Venlig hilsen

Klaus

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal nok forsøge at henvende dig til de (os) kyndige på andre måder end med "nørd" som salute ;)

Hej Torben,

 

Ja du har nok ret, men det var nu ment positivt

Efter min overbesvisning er en "IT nørd" en der er dygtig til det med computer, andet ligger der ikke i det.

Men som sagt så har du ret i at det måske ikke er så fedt at blive kaldt sådan

Jeg ændrer det hermed til en "IT kyndig person" med flair for hjemmesider og SEO

Beklager hvis der var nogle der blev stødt

Venlig hilsen

Klaus

Hej Klaus

Til orientering, så betragter jeg ordet "nørd" som helt-igennem positivt.

Omkring SEO, så vil jeg anbefale dig at tale med en prof. omkring det. Det er en længere-varende og løbende proces, som kræver konstant nursing. Det er ikke noget man lige løber igennem med venstre hånd og det kan få katastrofale konsekvenser at gøre noget forkert (læs: ulovligt i forhold til Google).

Mvh

KLA

Syntes du skulle prøve på www.eksperten.dk her sidder mange hjemmeside hajer.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

OK det vil jeg prøve, men jeg havde nu håbet på at kunne lave et joint venture med en LDS

Venlig hilsen

Klaus

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis