Billigt svens tagpap, er det godt?

Edit: Der skal selvfølgelig stå svensk  som emne

Jeg ser man kan få billigt tagpap i Sverige:

http://www.overskottsbolaget.se/produktexempel/byggochtillbehor.506.html

10 kvadratmeter for 229 skr = 172 dkr, det er jo utroligt.
Men er der nogen der kender noget til denne kvalitet?
Ellers må man jo lige over og føle på det inden man køber.


Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan købe tagpap i Tyskland for 75,-kr (10€) for 10m2 (findes selvfølgelig også i andre typer/kvaliteter til højere pris). Men det må kun bruges på legehuse og bygninger i den kategori. Du skal kigge på hvad pappen er godkendt til!
Jeg skal kun bruge det til udhus/garage. Som nyt lag ovenpå eksisterende underpap+overpap.
Det er godtnok en god pris du får i Tyskland, men nu har jeg lidt længere transportvej derned.
Iøvrigt virker teksten på de ruller pap jeg linker til, som om det kunne være tysk.
Jeg havde håbet nogen genkendte varemærket.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?

Jeg har lagt underpap (sømmet og limet) og overpap (svejse) på garage, værksted, cykelskur og udestue i en kvalitet der ligger lige under det der må bruges på primære bebyggelser (reelt selve huset). Det (overpap) er også købt i Tyskland til ca. 145 kr for 5 m2. Den lokale lavprstømmerhandel tager 289,- for 8 m2 for samme kvalitet (GF5000). Så har du lidt at sammenligne med når du skal til Sverige.

hej erik p kan du sende mig et link eller en adresse til det sted hvor du kan købe tagpap til 75 kroner star og skal bruge en del på min garage hilsen tyrkal

Kører Mazda 6 og roder i lidt af alt traktor hus og deslige
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis