Hvordan laver man selv udstødning?

Hej.
Jeg håber at der er nogen af jer der ved og kan fortælle mig hvordan man selv kan lave en udstødning?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mener du lappe eller skifte. confused

Hilsen
Almuligman.
Hvis det er at lappe, så er jeg tidligere Sjællandsmester, for jeg havde den tålmodighed der skulle til for at forlænge pinen et år eller 2 med Gungum primært, og med tynd karrosseriplade bøjet om hullet og så Gungum imellem og en kraftig ståltråd til at holde det sammen.

Af og til tog jeg potten/rørene af og svejsede de største hulle, men når man nærmede sig den definitive udskiftning, var der ikke rigtigt noget at svejse i.

Det var så vejledningen, og vil du selv lave en fra bunden så god fornøjelse - jeg ville hellere tage nogle flere timer på arbejde og så købe en der passer.

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Du kan få løse komponenter i rustfrit stål her:
http://www.rakaror.o.se/BILAR_ovan.htm

Men det er så ens eget problem at få sammensat et system, der er tilpasset ens motor, så max ydelse (min. effektspild) opnås.

Jeg har engang lavet et system selv af rustfrie rør samlet med dels en færdigkøbt bageste potte, dels en midterpotte fremstillet efter målene fra to gamle opskårne systemer.

Nogle kvaliteter rustfrit stål har det med at danne revner. Svejses efter hvert 2. - 3. år.

Perlegrusmek.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis