Belastende opkald...

Hej.

Her i huset er vi ved at være så trætte af opkald fra diverse analyseinstitutter, at vi er holdt op med at svare, hvis vi ikke kan se nummeret på den, der ringer. I perioder er det op til flere opkald om dagen

Der er noget med et website, hvor man kan angive, at man ikke ønsker opkald, men kan ikke lige komme på, hvad det hedder (har muligvis spurgt herinde før, men kan ikke finde det i det nye forum).

Kunne godt tænke os at høre, om nogen har prøvet, og om det rent faktisk virker, eller blot tiltrækker endnu flere opkald.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Takker. Det var ordet 'Robinsonlisten', vi efterlyste.

Vil smutte en tur forbi kommunen i morgen. Så må vi se, om det hjælper.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Skrevet af albino den 28-10-2008 21:37
Hej.

Her i huset er vi ved at være så trætte af opkald fra diverse analyseinstitutter, at vi er holdt op med at svare, hvis vi ikke kan se nummeret på den, der ringer. I perioder er det op til flere opkald om dagen
cut.....

Sidder og nikker genkendende til ovenstående (det næste bliver vel, at de får en fod indenfor sms verdenen ). Men mere krudt ofrer jeg ikke på det.
Jeg fik engang et opkald fra en trunte der ville tale med husets næste fødselar. Det var konen... og hun gider IKKE at tale med dem... Så jeg sagde "lige et øjeblik" lagde røret, Spiste færdig og tog så røret igen. Fandme om hun stadig var der... Så fik jeg lidt røde ører... Troede da hun ville lægge på!!
Men ellers har jeg også brugt "Vi bruger ikke..."

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Næste gang der er sådan en kegle der ringer, er det bare at slå en højlydt latter op og så knalde røret på................... det har virket her på matriklen :-)


Med venlig hilsen

Anders

Annonce
Hvorfor være ubehagelig?

Jeg bliver også af og til ringet op af disse analyseinstitutter og de starter da altid med venligt at spørge om man har tid. Jeg har aldrig været ude for at de fortsætter hvis man siger men ikke har tid eller ikke ønsker at deltage.

Abonnement- og forsikringssælgere er lidt vanskeligere, men et roligt "det har ingn interesse!" bliver som regel accepteret anden eller tredie gang man siger det.

Der hvor jeg ikke ville have nogen skrupler er overfor annoncehajer, men de må kun henvende sig til virksomheder.

mvh
Torben
fruen her

Det er rigtig Men nå de ring kl 21-2115 om aften synes jeg også det blive formeget

Jeg har en gamle mor Og nå tlf ring på det tidpunkt Sidde jeg i lofte

Mh

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Prøvede det modsatte for et par dage siden.

En ung mand ringer fra UNICEFF og præsentere sig høfligt - inden jeg når at svare render telefonen tør for strøm, og jeg sidder tilbage og er ærgelig over at jeg ikke nåede at sige pænt nej tak. Han må jo have opfattet det som om jeg smed røret på.

Green

Sådan noget er jeg helt fritaget for...

Men havde dog engang en lokal avis, som gerne ville ha' mig som kunde.

Kors hvor var det irriterende, men jeg hoppede da så med på vognen.
Der blev meget stille i røret, når jeg gav dem adressen, for jeg var flyttet temmeligt langt væk fra den avis' område.
Se det kunne få dem til, at slette mit tlf.nr.

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis