Maling af udendørs krukker

Hej! Jeg er vel ikke den eneste med følgende problem.... Altså, man ser en ny krukke til haven, som er perfekt men ikke passer i farven? Nogen der ved om man kan få/lave maling til udendørskrukker, og nogen som har prøvet, og som kender resultatet?

Med Venlig Hilsen

Martin Hansen

<p>Rigtige mænd har pillefyr, og&#160;et STORT smil!</p>
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Martin.
Hvis det er glaserede krukker du tænker på, så drop ideen. Det skvatter bare af i løbet af året.

Jeg er tilbøjelig til at håndsværkeren ret. Hvis du alligevel vil forsøge med at ommale en glasseret krukke skal du nok grunde med noget hen i retning af det samme der anvendes, hvis man ønsker at male eksempelvis badeværelsesfliser.

Er krukkerne ikke glasserede kunne man måske forsøge med cempexo. Men der er jo en konstant fugtgennemtrængning i ikke glasserede krukker, så overfladens holdbarhed vil nok hænge sammen med, at man samtidig imprægnerer krukken eks. med vandglas eller lignende .

Lars ON, hvorfor kalder du mig egentlig Håndsværkeren ?
det er da fordi ordet burde staves sådan, ligesom
hånds tand
hånds ving
hånds rækning
hånds lag og
hånds værker 

eller også er det bare fordi jeg så får mulighed for at skrive lidt sammen med en gut, der går og måler på kvinder i underhylere.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også