Nøgen-chok...

"Jeanet Jackson i nøgenchok" "Britner Spears i byen uden trusser"

Overskrifterne maner til oprør... men hvor forfærdeligt er det i virkeligheden, at 'den og den' har blottet understellet?

Det kan ikke komme som nogen hemmelighed for 99,9% af den danske befolkning, at Britney har, hvad vi på pænt dansk vil kalde de kvindelige kønsorganer, og hvis Kronprins Frederik var udstyret med ret meget andet end end et fornuftigt lem, ville vi jo nok have kaldt Mary for noget mere bibelsk, i og med at hun har født ham et par velskabte børn.

I det gamle Grækenland blev de Olympiske Lege udført uden en trævl på kroppen. Og der er en stigende tendens til at folk søger mod f.eks. naturiststrande, fordi de ikke længere gider være underlagt de normer, der (uskrevet) findes på tekstilbadestrande.

Det er ikke planen med dette indlæg, at alle skal kaste sig nøgne ud i badelivet. Vi har alle vores grænser, som skal respekteres. Men vi vil gerne agitere mod at vi får Amerikanske tilstande, hvor man mener at en brystvorte er farligere end en Colt Magnum '45.

Alle danske mænd er udstyret med et lem. Alle danske kvinder er udstyret med bryster og en vagina, som er beregnet til at indeholde et mandligt lem i parringsøjeblikket..

Mere farligt er det ikke...

Så derfor - ser vi et par bare bryster, en nøgen mand eller et blottet understel hos en kvinde, så lad være med at gå i selvsving. Det er trods alt bare sådan, vi ser ud.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
HÆ HÆ tag lige og æd den Olfert
Nå mænd spørger mig om jeg ikke syntes at det er sexset at stå og tage mål på en kvinde kun iført undertøj, er svaret nej. Der følger en hvis profesionisleme med i sådan fritids et job som mit.
Synes kvinderne/damerne ikke at det er undeligt at du arbejder kun iført undertøj... hmmm...

Jeg har prøvet det med førstehjælp, hvor man altså skal have rykket tøjet af for at lave nogle af undersøgelserne. Og nej, når det går stærkt har man ikke tid til at kikke på andet! Har dog talt med en redder der ofte har set både veldrejede og smukke damer. Men de ligger i smerte og har måske blødende skader. Så fokus ligger et helt andet sted-

Jeg synes personligt at det er helt iorden at ligge uden en trævl på stranden. Men jeg synes at man skal dække sig lidt til når man går op for at købe en is.
Jeg er ikke blufærdig, men det kunne jo være at andre er...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Næstformanden den 27-10-2008 06:25
Synes kvinderne/damerne ikke at det er undeligt at du arbejder kun iført undertøj... hmmm...

Næstformanden
Jo den var go min ven, dog tror jeg du har fattet pointen

Jamen det er jo fulstændig rigtig... Men hvis vi "bare" opfattede det sådan, ville livet så ikke blive lidt for kedeligt..??
Jeg ved godt hvordan min kone "ser ud".... men er da bestemt nysgerrig for at se om alle andre kvinder også ser sådan ud.... Skal blankt indrømme at jeg endnu ikke er blevet overrasket... men jeg kikker nu stadig ;-)... det kunne jo være.... :-) :-)

Mvh Jan J
Skrevet af Håndværkeren den 27-10-2008 10:18
Ja ja Jan. Indrøm nu bare at du samler apetit ude, og spiser hjemme.


Jamen det indrømmer jeg gerne... Skal bestemt ikke ud og forsøge mig.. Men øjne og tanker.... det har jeg ... Og undgår bestemt ikke at kikke efter en flot kvinde.. Kan jeg liste et smil ud af hende, er det heller ikke et minus.. og tænk :  hun smiler præcis som min egen kone....  Men jeg nyder det ski alligevel, og gør det igen og igen..  Min kone har heldigvis ikke så meget imod det, ellers gjorde jeg det selvf ikke.. Men jeg tror vi skred lidt ud af tråden.. sorry

Mvh Jan J
"Det er iorden at spise ude, hvis man stadig er sulten når man kommer hjem..." eller noget...
"Det er ikke en skam at kikke. Det er en skam ikke at kikke..."

Jeg er medlem at en gruppe der hedder "Danske piger holder 100%" og vi har da nogle gode eksemplarer. Jeg kikker også efter dem og vil som Jan også gerne have et smil.
Jeg synes at man kan tillade sig at gå i bar overkrop eller hvad man vil, når man er i sin egen have. Men går man et andet sted bør man også respektere andres holdninger til evt. nøgenhed.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....

Og så synes jeg ofte man hører, "jeg er skam ikke selv forarget, men jeg synes alligevel det skal forbydes af hensyn til dem der er det"

Utroligt som folk i den situation tager hensyn til andre, hvem det så er, for jeg har sjældent mødt "de andre" 


Mvh. JørgenE
Med "andre" mener jeg bla. børn. Jeg synes ikke det er fedt at min lille niece skal stå og kikke op i skrevet på en eller anden frigjort. Jeg mener også at vi stadig har nogle "Gamle" der er fra den tid hvor bare ankler kunne tænde en mand. Om nogle år vil der så kun være "de nye" tilbage. Og så begynder det vel at være smart at være tildækket igen, bare for at skille sig ud...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Næstformanden den 27-10-2008 21:30
.....Om nogle år vil der så kun være "de nye" tilbage. Og så begynder det vel at være smart at være tildækket igen, bare for at skille sig ud...


Er vi ikke allerede nået dertil? Da jeg var ung i 70'erne var det mere normen end undtagelsen at solbade nøgen på strande og i parker i Danmark. Og medierne var fyldt med nøgne mænd og kvinder...

Nu er det da nærmest en sjældenhed at se splitternøgne mennesker (af begge køn) på vore strande. Og medierne er blevet åh, så blufærdige. Det er da derfor det kan være en sensation at fr. Jackson viser sine yndigheder frem..

Torben 
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis