Nøgen-chok...

"Jeanet Jackson i nøgenchok" "Britner Spears i byen uden trusser"

Overskrifterne maner til oprør... men hvor forfærdeligt er det i virkeligheden, at 'den og den' har blottet understellet?

Det kan ikke komme som nogen hemmelighed for 99,9% af den danske befolkning, at Britney har, hvad vi på pænt dansk vil kalde de kvindelige kønsorganer, og hvis Kronprins Frederik var udstyret med ret meget andet end end et fornuftigt lem, ville vi jo nok have kaldt Mary for noget mere bibelsk, i og med at hun har født ham et par velskabte børn.

I det gamle Grækenland blev de Olympiske Lege udført uden en trævl på kroppen. Og der er en stigende tendens til at folk søger mod f.eks. naturiststrande, fordi de ikke længere gider være underlagt de normer, der (uskrevet) findes på tekstilbadestrande.

Det er ikke planen med dette indlæg, at alle skal kaste sig nøgne ud i badelivet. Vi har alle vores grænser, som skal respekteres. Men vi vil gerne agitere mod at vi får Amerikanske tilstande, hvor man mener at en brystvorte er farligere end en Colt Magnum '45.

Alle danske mænd er udstyret med et lem. Alle danske kvinder er udstyret med bryster og en vagina, som er beregnet til at indeholde et mandligt lem i parringsøjeblikket..

Mere farligt er det ikke...

Så derfor - ser vi et par bare bryster, en nøgen mand eller et blottet understel hos en kvinde, så lad være med at gå i selvsving. Det er trods alt bare sådan, vi ser ud.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

"Jeanet Jackson i nøgenchok" "Britner Spears i... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Sørensen.

Nu oplyser du jo ikke om i hvilken del af landet du bor, men de der Kjøvenhavnere har altid været lidt specielle, det ved du da godt  Så de har helt sikkert ikke lagt vanen fra sig endnu. Det handler jo nok om at blive "opdaget" at de unge kvinder og mænd derovre udstiller hvad de kan byde på

Vil det sige, at du ikke længere kører nøgen rundt i byen JørgenE?

Ja du, det gav s'gu for mange trafikulykker og dånende kvinder, så nu ifører jeg mig altid hudfarvede gamasher med lodden vrang og indbygget livrem i form af en endnu ikke fyldt hudfold i mit ellers udspilede og rynkefrie maveskind. 


Mvh. JørgenE
Nåh  (jeg fik forbud, fordi jeg blændede ).
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis