Havemøblerne...

Husk nu at stille havemøblerne en time tilbage i nat kl. 3... eller 2... eller nowt

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja den er go med dig, nu er jeg så heldig at have et par radio styrede urer, og når jeg i løbet af et par dage så opdager at her er noget galt med stue uret bliver det rettet.
Jeg har ikke et vækkeur, men et lille væsen med fire ben der kærligt hver morgen kl 06,00 begynder at slikke mig på næsen. Hvorfra hun ved at klokken er 06,00 er mig en gåde, men hun har ikke svigtet endnu.
jeg er nået den alder hvor blæren kalder mig op 6 30 og den er lige glad med hvad eu bestemmer

der er altid solskin bag skyerne

Skrevet af Håndværkeren den 27-10-2008 23:22
Jeg har ikke et vækkeur, men et lille væsen med fire ben der kærligt hver morgen kl 06,00 begynder at slikke mig på næsen. Hvorfra hun ved at klokken er 06,00 er mig en gåde, men hun har ikke svigtet endnu.

Jeg synes nu det mest imponerende er at Pluto ved hvornår der skiftes fra normaltid til sommertid og omvendt.
Annonce
Skrevet af optimisten den 28-10-2008 10:10
jeg er nået den alder hvor blæren kalder mig op 6 30 og den er lige glad med hvad eu bestemmer
Så må jeg være ældre end dig, for det er meget sjældent jeg ikke er oppe mindst to gange om natten, så bare vent.

er lige blevet voksen i følge min dåbsattest. men ifølge min kone bliver jeg aldrig voksen så kan bare håbe på at min blære heller ikke bliver ældre

der er altid solskin bag skyerne

Skrevet af Håndværkeren den 28-10-2008 17:03
Så må jeg være ældre end dig, for det er meget sjældent jeg ikke er oppe mindst to gange om natten, så bare vent.



Skal vi til at kalde dig Vandværkeren i stedet så?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Bare vent til du selv kommer i den alder Albino. så kan det være det sjove går af det. Det er faktisk rimeligt træls ikke at kunne sove igennem.
ja ja håndværker det er ikke sjovt men det var værre for poul erik krogen han skulle af med vandet hver morgen kl 6 men vågnede altid først kl 7.

der er altid solskin bag skyerne

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis