køkken igen

Hej Forum,

Tak for jeres gode råd og hjælp til de forskellige ting. Det hjælper virkeligt at høre andres mening om tingene når man ikke selv er ekspert i det.

Jeg opretter en ny tråd, i tanke om måske eksperterne ikke ville gå ind og læse min tidligere tråd om køkken.

Uhh jeg føler bare jeg spørg al for meget sorry

Vi har virkelig vendt tingene op og ned og prøvet på at finde en løsning på det gammel køkken i huset. Det er sådan at vi først får nøglerne efter nytår. Dermed kan vi ikke bare gå ind og måle op.

Vi bliver nød til at gøre det så billigt som muligt da vi har en ret stram økonomi. Vi har gjordt os nogle tanker om hvordan vi evt. kan gøre det billigt.

info: Rækkehuset er opført i 1978 og køkkenet er aflang og der er fyldt med under - og overskabe.  se 1. billede

Vi tænkte på om det var en idé at bare få dem malet hos en professionel sprøjtemaler? måske kunne vi spare mange penge og vente ca 4-5 år med evt. nyt køkken så kan vi måske spare op til det.

Hvis det ikk kan betale sig i pris med sprøjtemaling af det gammel køkken, så tænker vi som folk generelt mener godt om et Ikea køkken men jeg har evt. også fundet en hjemmeside som hedder nettoskabe.dk  (her kan man hurtigt finde en færdig pris fra ca 10.000 og opefter). Nogen som har erfaring med denne hjemmeside?

Det andet billede er kopi fra et køkken vi syntes om. Jeg syntes det giver luft i rummen at det ikke er skaber over det hele. 

Sidste om ikke det mindste spørgsmål, mig om manden kan heller ej montere køkkenet, jeg tænker om nogen kender en hjemmeside man ca kan finde en god billig håndværkere til at montere køkken.

Tak igen..... 

hilsen

ela 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjaa... umiddelbart tror jeg ikke at et nyt køkken kan laves for under 40K, selv hvis man vælger de billigste løsninger og gør det selv. Der skal jo nye hvidevarer til hvis man skal have hævet ovnen og nedfældet komfuret etc.

Jeg er selv meget pro fjernelse af overskabe, da de tager så ekstremt meget lys, vi har derfor fravalgt overskabe 100% i vores køkken, men det er jo hele tiden en afvejelse af om man har skabsplads nok uden skabene? Det er jo kun dig selv, der ved hvor meget køkkenudstyr du har behov for!

Jeg har set mange fine eksempler på skabe, der er blevet lakeret eller malet, så det kunne sagtens være en løsning - specielt hvis det kun vil tage jer 4-5 år at spare op til nyt køkken.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også