adsl -nu virker telefonen slet ikke

Hej Mon nogen dog kan hjælpe her - for jeg er blevet "snotforvirret".....

Efter at have kæmpet med bredbåndstelefoni (som ikke virkede) først i 3 mdr. hos Cybercity og nu i en måneds tid hos TDC, - krævede min kære gemal - at vi droppede det, og gik tilbage til alm. adsl-internet og fastnettelefon.......
Hos tdc siger de at det er blevet lavet - men vi har ingen forbindelse endnu - fordi jeg ikke kan finde ud af hvor stik fra telefon nu skal føres ind..... 
Vi har fået et nyt 4ports Siemens modem, skal telefonen tlsluttes via "splitteren" eller skal den i det gamle fastnetstik under adsl-stikket på væggen eller på en helt 3.måde -
Desværre kan jeg slet ikke huske hvordan det var før vi begyndte at "rode" med bredbåndstelefoni  

Bare Jeg kan nå at opleve, at det hele dog kan være trådløst og ledningsfrit - det vil være et af de største fremskridt siden computeren    og især hvis det ikke kun er i byen det kan bruges , men også ude på landet....
håber at høre fra nogen Elverkonen
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
  Hejsa.....

Tak for svaret -----
De blev ikke nødvendigt at "rode" mere med det......
Til Morgen da jeg tændte for stikkontakten - ja så virkede telefonen bare også   det er helt fantastisk...... så vi fik alle vores 4 hustelefoner installeret igen ---
sikken en lettelse ikke at skulle rende rundt med mobiltelefonen hele tiden - det var til at få stress af, at huske den o.s.v.

en der holder på at ikke alt nyt er bedst........   Elverkone
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis