Lav-hus, Links till hus, have mv

Er det bare mig der synes at dette er tåbeligt? Hvad er forskellen på disse?

Der skal vel stilles spørgsmål i den første furum gruppe( lav-hus, lav-bil mv), men der stilles jo rask væk samme slags spørgsmål i "links til hus", så ideen med "andre grupper" er jo væk. Magen til uoverskuelighed skal man vel lede længe efter!
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Prøv at tjekke hvormange indlæg spørgeren har, og du vil opdage at det som regel er deres første indlæg. De skal bare hjælpes lidt på vej

Jeg ved godt at der så er nogle uheldige elementer imellem som bruger tråden til at besvare spørgsmålet i også. Det må være noget med deres opdragelse hjemme fra, der er smuttet.

Jeg tror du er i brokke humør i dag, men jeg er da sikker på at hvis du kan lave det bedre for JørgenE og AllanE, gratis forstås ! Så er du da velkommen vil jeg tro.
Det er muligt at jeg er i brokke humør, men det gør ikke problemet mindre. Det er jo i princip bare at fjerne skidtet. Der er næsten ingen der laver indlæg som passer i f.eks. "links til hus", 95% af de indlæg skulle jo ligge i Lav-Hus.

Du har jo selv lige svaret på Emne: radiator i kælder varmer ikke. Godt nok skriver du, at han skal spørge i Lav-hus, men du giver ham alligevel svaret. Så kan de andre nye jo se at man får svar i Links til hus og så forsætter det. (Tag det ikke dette som kritik af dig, men som kritik af forumopdelingen.) Det kræver jo bare en stor fed overskrift at man ikke skal stille sine spørgsmål her.

Detsværre har jeg ikke de nødvendige kundskaber til at kunne hjælpe til, men brokke det kan jeg..... ;-)

Hvor er forresten links til bil?!?!? (ikke fordi jeg vil have det, men man undrer jo)
Eller Links til motorcykler - nærmeste pølsevogn - o.s.v.
Det ville nok blive en temlig omfattende liste.
Og ja jeg falder selv i nogle gange, jeg er også et meneske !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis