Nyt Køkken

Kommentar fra administrator: Det er ikke tilladt at reklamere i indlæggene.

Kære Alle.

Jeg har haft mit eget køkken firma i 3-4 år Celebert vi har butik i Aalborg, hvor vi sider 4 personer. Og tager os af kunder der kommer fra gaden.

Vi har lavet nogle onlin køkken butikker hvor vi sælger virklig kvalitets køkkener til lavpris, men vi oplere en vis skeptis fra vores kunder, Som er dig nemlig gør det selv manden eller kvinden, de hjemmesider jeg ejer er b. la www.xxxx og http://www.xxxxx nogen her der kan hjælpe meg med at fortælle hvad du/I mener der mangler af information for at du næste gang mangler nogle nye skabe til bryggers eller garderobe skabe eller sågar et helt nyt komplet køkken, at du så vile turde bestille det online, jeg har brug for hjælp til at knække koden, Det er ikke ment som nogen reklame for min virksomhed, jeg har bare brug for at høre jeres mening,

Jeg har virklig taget kampen op med de store køkken firmaer og sælger varene til virklig lavpris, Meget af det der bliver solgt i de køkken firmaer kommer i sidste ende fra de samme farbrikker, og bliver så solgt med et godt brandet navn til en meget høj pris..

Jeg håber der er nogen af jer der vil komme med jeres ærlige mening.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen.

Birk Aagaard

www.xxxxx

www.xxxxx


<p>Gode råd om køkken bad og garderobe.</p>
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du bestiller ikke et komplet køkken på nettet - aldrig i livet! Det gør du kun hvis du har været inde og se kvaliteten af det - udstillinger i byggemarkeder, messer etc. At det bliver produceret det samme sted, er sikkert ganske rigtigt, men det kan du ikke bilde forbrugeren ind. Når man køber køkkener vil man gerne se tingene fysisk først - hvilket er forskellen på at handle f.eks. VVS ting på nettet. At starte en butik op som jer, kræver et enormt markedsføringsbudget og nogle pokkers gode distributionskanaler (aftaler med boligblade, tømrere etc) - jeg tror ikke det nytter noget kun at have en butik i hovedgaden i Ålborg:-)
Finanskrise eller ej pengene sidder nok fremover strammere i foret på folk, så uden at have set dine regnskaber går i jo nok en svær tid i møde, hvor i skal afveje om den markedsføring (som åbenbart ikke virker godt nok) skal udvides på en anden måde eller om i skal stoppe mens legen er god. En dybdeborende markedsanalyse laver alle store virksomheder før lanceringer af produkter - hvad er det kunden vil have og hvad kan vi forvente at tjene! Har i lavet sådan en i forbindelse med en god business case. Har i f.eks. forhørt jer ad hos de lokale tømrere om de anbefaler køkkener rundt omkring, så kunne der jo laves små studehandler med dem - de er jo gode til at brede et budskab. Der skyder jo mange butikker op i det danske land uden man reelt har gjort nogle af de her ting. Det er ikke en kritik af dit firma eller dit koncept fordi jeg kan godt lide ideen, men det er et svært område du har bevæget dig ind på og også et rigtig dyrt et rent markedsføringsmæssigt

Hej Anders.

Jeg vil lige under strege at jeg ikke er i krise, vi sælger varer hele tiden og selv om der er finanskrise her vi så mange ordre inde i huset at vi kommer ud at 2008 med et godt overskud, selv om vi har brugt menge penge på udvikling.

Vi har udstilling ved Roskilde Nibe Fredericia Hobro og Aalborg Der bliver skreet om konceptet i div. blade m.m hvert månede, men vi mangler at der bliver skrevet en god stor artikkel om konceptet i en af de helt store aviser.

Jeg ejer i danmark nu xxxxxxxx vi har også startet i Norge og på Island.Og der mange flere nye sider i gang, Det der er godt er at hver gand vi har lavet en ny shop klar, "stjæler "den ikke omsætning fra de andre, den skaber selv en omsætning dvs. vi "stjæler" markesandele.

 

Jeruden til jeg skriver i dette forum er at jeg vil gerne have noget ris og ros til konceptet og høre hvad du/I mennder der mangler på hjemmesiderne.

 

Med venlig hilsen

 

Birk Aagaard 


<p>Gode råd om køkken bad og garderobe.</p>
Jeg vil gerne komme med kommentarer på din hjemmeside/koncept Celebert.dk (Håber det er den) Den er elendig! Hvis man vil lave et online alternativ til at gå i en køkkenforretning så skal der bare mange flere priser på. Kik på IKEA det fungere, man klikker rundt mellem elementerne og ser hele tiden priser på det man vi ha'. Et andet eksempel er borplader. Kik på bordpladen.dk det fungere. Man kan taste sin egen størrelse ing og få prisen med det samme. Hvis man er online shopper (Det er jeg i stor stil) så gider men ikke at skulle sige "Indhent tilbud" for at få en pris. Siden ligger op til at der også er artikler om køkken/bad. Dette er en parodi. Når man klikker på "Badeværelse trin for trin" forventer man mere end bare en sludder for en sladder om at det jo også er vigtigt at vælge gode materialer til både badet og køkkenet. Din ide om online salg af køkken og bad kan sagtens leve, men det kræver noget af en apparat bagved for at man som kunde føler at der er noget at komme efter. Er iøvrigt enig i at det udover "maskinen" kræver en massiv markedsførring. Jeg uddyber gerne, men fornemmer at mit indlæg er ved at blve en kende langt. :-) Held og lykke med butikken. Anders

 Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

Fandt først nu en af dine andre sider. nettoskabe.dk. Den viser noget af det som jeg efterlyste ved den anden side. Det er svært at vurdere kvaliteten og hvad betyder den rabat man får? I forhold til hvad, hvor kan jeg købe til den lidt dyrere pris? Forsiden burde (som IKEA) have priser på standard opstillinger så man kunne sammenlige jeres priser på siden med det samme. Anders

 Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

Hej Anders.

Celebert var den første side vi lavede hvor vores kunder indhenter tilbud, det var denne side der gav ideen til at sælge køkkener online, Vi har nu startet flere sider op og der er gang i salget:-) Priser på alle skaber ovs. står på siden der er også eksembler på opstillinger og der er priser på.

 

Vi er lige ved at lægge billeder ud på siderne af alle udstillingerne, samt adresser.

Birk


<p>Gode råd om køkken bad og garderobe.</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis