Pap presser

jeg er på jagt efter en pap presser fordi jeg har hørt at man kan få penge for pap der er presset og sådan en pap presser kan nemt tjene sig selv ind igen. den skal bruges i en virksomhed hvor vi smider rigtig meget pap ud hverdag. har jeg rat i at man kan sælge det og hvad kan man få for det ? og hvor skal jeg sælge det og hvad koster sådan en pappresser synges snart jeg har søgt alle steder og kan godt finde masser af pappresser med ingen steder hvor der står hvad de koster ? kan i hjelpe så skriv endlig.
jeg er på jagt efter en pap presser fordi jeg har... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der er jo også andre faktorer der kan have indvirkning.
En pappresser kan forbedre arbejdsmiljøet - mindre håndtering af affaldet og færre lugtgener.
Ved at komprimere pappet og sælge/give det til genbrug er godt for miljøet - så hvis din virksomhed går op i at mindske virksomhedens fodaftryk på samfundet, kan en pappresser jo hjælpe i den retning.

Der er andre overvejelser, end om 25-50.000 kroner er mange penge. Pappresseren holder jo nok i mange år, og det bliver måske en udgift på få tusinde kroner om året.

Komprimering af pap - klik her - Eller er du mere til baller - klik her
 Hold da op "altmulighans", det er godt nok en gammel tråd du der har fundet, mon  ikke manden for længe siden har købt en presser, det er trods alt 5 år siden han spurgte, det er såmænd ikke sikkert at firmaet eksistere.
Jeg er sikker på at du kan, købe en reklameplads her på siden.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Skrevet af AltMuligHans på 05 feb 2013 10:12
Der er jo også andre faktorer der kan have indvirkning.
En pappresser kan forbedre arbejdsmiljøet - mindre håndtering af affaldet og færre lugtgener.
Ved at komprimere pappet og sælge/give det til genbrug er godt for miljøet - så hvis din virksomhed går op i at mindske virksomhedens fodaftryk på samfundet, kan en pappresser jo hjælpe i den retning.

Der er andre overvejelser, end om 25-50.000 kroner er mange penge. Pappresseren holder jo nok i mange år, og det bliver måske en udgift på få tusinde kroner om året.


Jeg har lidt svært ved at e at der skulle være lugtgener overhovedet ved alm. rent pap!
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Henrik (S)martase.

Hvad skulle der blive af verden vist ikke der var jamsekoger til at holde øje med at alle nu også er vågne!

Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis