Bil låser aut. ??? Mercedes CLK

I fredags da jeg skulle hjem ved 20tiden. Min 1årig søn var syg og kastede op lige inden jeg skulle kører. Efter oprydningen sætter jeg ham i barnesæde på bagsædet og starter bilen. Går ud for at sige farvel, men da døren lukker, låser hele bilen med nøgler i tænding og bilen i tomgang. Inkl. baby med feber som græder derinde i mørket.
Hvad gør man lige der ??? Venter pænt på at falck eller låsesmeden kører til Helsingør og begynder at bryde bilen op? Havde ikke andet valg en at tage en muggert og smadre sideruden. Bilen Mercedes clk 1år gammel.
Håber der er nogen her som kan henvise til noget lign. Har spugt andre steder, uden held. Og jeg stinker til at finde sådanne ting på nettet

 

I fredags da jeg skulle hjem ved 20tiden. Min... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
der er vel ikke så meget at sige - ud over at man aldrig forlader sin bil med nøglerne i. Slet ikke en bil med automatisk dørlås.
Dernæst, så kan man kun åbne den med en anden "original" nøgle, dvs en låsesmed kan ikke åbne den. Sikkerheden er jo høj i Mercedes.
Det du kan er at starte motoren med lukkede døre. åbne og smække dørene indenfra evt prøve at røre dørhåndtaget og se om det udløser noget, for at finde synderen.
Bevise noget kan jeg jo ikke - så er der vidneudsagn tilbage i en evt retsag??
Jeg tror du som så mange andre der har mercedes må lære at leve med det - evt købe en ekstra nøgle og altid have på dig.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Håbede du havde et link til et lign. eks. Og hvis jeg har nok, kunne jeg jo bevise at sandsynligheden findes.
Jeg har købt en anden Mercedes med keeylees-go. Der er nøglen jo altid på en, så kommer ikke ud for det igen. Det var bare princippet i at det ikke bliver dækket fra Mercedes, for som de siger. Det kan ikke ske

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis