Diesel på afsyret dør

Hej. Jeg har en gammel afsyret fyrretræsdør som desværre har stået og suget en del diesel til sig på et værkstedsgulv. Døren er nu helt tør, men lugter stadig meget og har også "olieskjolder".
Er der nogle der har gode råd til hvordan jeg fjerner lugt og skjolder, jeg har forgæves søgt efter en anden dør på nettet med målene 78 x 198 cm afsyret dannebrogsdør og så lige højrehængt.  UPS !! Den skal vist være venstrehængt, når jeg står på den side af døren hvor man kan se hængslerne, og den åbner ind mod mig, skal hængslerne sidde i venstre side.
Gerne på Sjælland. Mor til  3

<p>Malle</p>
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

jeg har 4-5 afsyrede dannebrogsdøre, de måler 78x190, så de er nok for små,

med mindre du har målt forkert


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Det kunne ellers havde været fedt, men jeg er bange for at jeg har målt rigtigt,
og da det drejer sig om 4 døre som sidder tæt på hinanden i en lille fordelingsgang, ville det nok se lidt dumt ud med en som er 10 cm lavere,
eller at dørtrinnet er 10 cm højere  

<p>Malle</p>

Du kan prøve at få døren afsyret igen, men jeg tror desværre at det er svært at få fjernet lugten og skjoldene.

Mht. ny dør så er du vel ikke den eneste i landet der har døre i den størrelse, prøv den blå avis eller lignende.

Mvh


<p>Peter Madsen</p>
ellers prøv www.genbyg.dk

hvis ikke de har det du søger har de også en detektivfunktion, så du får en besked når de får den vare du eftersøger.
Hej . Har søgt nettet tyndt for døre i den størrelse, fandt én til rimelige penge men den åbnede desværre den forkerte vej og der var ingen karm til,  

De øvrige jeg har fundet incl karm koster 1500,- og det syntes er er lige i overkanten for en gammel brugt dør.......... øhh antik dør
så jeg må vist bare lede noget mere

<p>Malle</p>

Kan ikke huske om jeg har prøvet den side, men så prøver jeg da bare igen,
da jeg ikke har opdaget denne detektiv. Tak for tippet


<p>Malle</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis