Tilslut IHC Wireless?

Jeg har 4 stks IHC Wireless lampeudtag med lysdæmper som jeg skal have tilsluttet (se vedhæftede billede).

Ifbm en renovering af min lejlighed har jeg i samråd med min elektrikker lavet følgende setup i stuen (eller det er ideen): Da der kun var et loftudtag i hele stuen, ønskede jeg på en eller anden måde at få flere zoner i stuen (1 til sofa, 1 til spisebord osv.). Vi kom derfor på at vi skulle bruge IHC wireless til dette da det kunne klare opgaven iflg ham. Jeg har derfor opsat spots der hvor jeg ønsker og pt er de alle bare tilsluttet det oprindelige udtag, så de lyser altså alle sammen når man tænder og slukker.

Jeg ønsker så at få opsat disse udtag således at jeg via IHC batteritryk kan styre hvilke zoner der skal tænde (også indkøbt). Men hvorledes skal jeg tilslutte disse udtag korrekt? Jeg har vedhæftet billeder af udtag samt af et par af mine midlertidige samlinger for at få lys i hytten :)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Billede 1: IHC lampeudtag
Billede 2+3: Samlinger hvor jeg looper videre til næste (forsyningen + forsyningen til næste punkt + spots)
Billede 4: Sidste punkt på linien, derfor kun 2 ledninger (forsyning + spots)
Der skal monteres fase i den der hedder L bagpå udtaget, det er den brune ledning.

Der skal monteres en nul i den klemme der hedder N, bør være den Blå.

Den pil med bølgen er til udtaget til spots på det ene af dem. Det kan du nok selv gætte hvad det er for en ledning

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Okay - takker. :)

Dvs de steder hvor jeg har 3 ledninger der gøres flg.:

1: Forsyningen 1 indsættes i henholdsvisfase og nul (L+N)
2: Det samme gøres for forsyningen 2 (som førere videre til de andre udtag)
3: Til spots føres brun i fase (L) og blå føres i 'pil med bølgen'

Korrekt?
3 :nej, blå til nul ,og brun til bølge med pil

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis