Valnød massiv bordplade i Bygma - Vild pris!!

Hej,

her mit første indlæg på denne side (forhåbentligt det første af mange).

Vi overtager vores nye (brugte) hus d. 1/11 og glæder os allerede til de mange LDS projekter som venter forude.

I den fobindelse har jeg kigget reklamer igennem for gode tilbud på materialer og kunne ikke undgå at gøre fuldt stop ved Bygma's tilbudsavis for den kommende uge, hvor de sælger valnød massiv bordplader 26x610x3020mm til 159,95kr

http://www.bygma.dk/typo3temp/pics/3d0f210251.jpg

Det lyder helt vildt og jeg vil da også høre med Bygma på mandag om ikke det er en trykfejl på både deres hjemmeside og i avisen.

Hvis det nu alligevel viser sig at holde stik, kan I så anbefale denne træsort til køkken, bryggers m.m.? Er der samtidig nogen som har erfaring med valnød fra Bygma?

På forhånd tak,
Mvh Kasper Andersen

 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har set anoncen, kan ikke lige finde den nu (har nok smidt den ud) men jeg mener nu at kunne huske at det var en laminat plade med et valdnødde mønster. Det lyder jo fuldstændigt ude af proportioner at kunne sælge en så ellers dyr træsort til den pris.

V.h. Håndværkeren
jeg har før været i bygma hvor der har været fejl... da jeg satte grænsen var det med et hansgrohe bruseamatur hvor der stod direkte at der var rosetter med... da jeg så kom derud og havde betalt varen og kom ud i bilen ville jeg egentlig lige tjekke at de der rosetter var der, for de plejer da ikke at ligge i kassen...

Det gjorde de så heller ikke, og mig ind igen... og så oplyste ekspedienten mig så om at det var en trykfejl i reklamen... Så fik de så det amatur retur...

Hvis jeg havde kørt 30km hver vej til/fra Bygma og havde fundet ud af da jeg kom hjem at der ikke var rosetter med, så var jeg sgu blevet gal

I mine øjne burde firmaet bare æde den på regningen og levere de ting de skriver...

Jeg kan nemmere forstå det med en fejl i prisen, men man skriver ikke I-N-C-L R-O-S-S-E-T-T-E-R forkert når man laver reklamen!
Der vil jeg nu godt komme Bygma lidt i forsvar, det er jo ikke dem der trykker anoncen men et trykkeri.
Desuden står der altid , for det meste bag på reklamen, at der tages forbehold for trykfejl.
Skrevet af Håndværkeren den 19-10-2008 17:32
Der vil jeg nu godt komme Bygma lidt i forsvar, det er jo ikke dem der trykker anoncen men et trykkeri.
Desuden står der altid , for det meste bag på reklamen, at der tages forbehold for trykfejl.


Det er nu ikke producenten af bladet der bestemmer hvad der skal stå hvor.
Og Bygma har i sidste ende 100% ansvaret for hvad der står i deres avis.
Annonce
Og kiggede lige i Bygma bladet - Der står ingen steder det er laminat, og billedet ser ud til det ikke er laminat!

Bemærkede også den attraktive pris, dem skal de nok få solgt (husk at få kvittering:-).

Har lige købt 6 ask bordplader ho Bygma. Det var også annonceret.
Det var efter en kedelig oplevelse med Bauhaus. De havde to gange, med ca. en måneds mellemrum, annonceret med bordplader. De er jo ikke helt billige, så lidt rabat kører jeg gerne ekstra for, men begge gange havde de "ikke fået leveret varen fra leverandøren".
Jeg er helt med på varehuset hverken trykker eller betaler annoncerne (det gør leverandørerne for at få deres varer i bladet), men en kompetent organisation må forventes at have styr på at samme fejl ikke sker to gange - synes jeg.


 

Er der forresten nogen som ved om den Bygma der er i Aalborg kun er for håndværkere eller om de også har en privat afdeling hvor jeg i givet fald kan se de "billige" plader?

 

Det er en trykfejl. priserne er 599,95 og 899,95 for henholdsvis 2 og 3 meter bordplade. Fejlen ligger egentlig hos dem der læser korrektur inden avisen bliver trykt... men på den anden side tror jeg hurtigt man kan komme til at stirre sig blind i sådan en avis - der er trods alt meget der skal tjekkes. Men det er jo os ude i butikkerne der skal tage skraldet når kunden kommer, og der er jo ikke noget at sige til, specielt når man kører langt for et godt tilbud.

Men når det er fejl som den Rustkongen nævner så havde det da været passende af ekspedienten lige at gøre kunden opmærksom på at det var en fejl i avisen før købet blev gennemført.

Hej

Bygma i Aalborg Syd er kun for håndværkere :-( Jeg er blevet afvist der én gang, men mener heller ikke de kører de samme tilbud som til private.

Mvh Mhoff

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis