Min computer kan ikke starte

Hej

Jeg sad ved min computer i dag og efter nogle timer slukkede den, så ventede jeg lidt og startede den igen, men nu slukkede den efter ca. 1,5 timer. Nu kan den slet ikke starte. Den når lige til siden hvor windows XP loader og så genstarter den. Min CPU temp. er fin nok, så ved ikke hvad det kan være? Nogen der kan hjælpe?

Mvh Frank Dahl
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

hvilket computer har du.!

har du kigget under cpuen. om der er kølepasta.!

grafikkortet kan blive varm.!

Prøv at starte den i fejlsikker tilstand. Det kan sagtens være et software problem.
For at starte i Fejlsikret tilstand, skal du trykke F8 på tastaturet under opstart, før indlæsningen af Windows og vælg Fejlsikret tilstand i menuen som vises på skærmen.
Det kan være vanskeligt at trykke på F8 på præcis det rigtige tidspunkt (efter POST-meddelelserne, men inden Windows indlæses og viser opstartsbilledet). Hvis det ikke lykkes, så prøv igen men tryk lidt før, eller tryk på knappen gentagne gange.
På visse (ældre) computere vil proceduren med F8 knappen måske ikke virke. I Windows 98, ME og XP kan du også konfigurere din computer til at starte i Fejlsikret tilstand gennem det indbyggede Systemkonfigurationsprogram (msconfig).

På forhånd tak :)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis