vaskemaskine klargøring inden brug

Jeg har netop modtaget denne AEG
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000EQCX2hjx;sid=-OvhesEgrovjeonXVc8ofCDjDSnUL301pCg=?ProductID=t17D4QFH6fYAAAEZWlgpD.Dp&CatalogCategoryID=rqXD4QFHrv4AAAEOfCos9Q5E

Ifølge brugsanvisningen skal jeg før brug bl.a. fjerne "skumplastbunden" under vaskemaskinen. Er der nogen der ved hvad det er og hvorfor den skal fjernes?
Der er godt nok en blød plastbund som dækker det meste, men den ser ikke ud til umiddelbart at kunne tages af. Og kan ikke se hvorfor den skal væk. Så er i tvivl om om det er den eller om der overhovedet er en skumplastbund på min.
Er der nogen som har erfaring med at fjerne sådan en "skumplastbund" fra en ny vaskemaskine, som lige kan skære det ud i pap for mig?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke der menes den skumplast bund maskinen bliver leveret til forhandleren på, som han jo fjerner inden du køber maskinen. Den er nok udelukkende til transport over store afstande.
Men prøv dog at ringe til for handleren så kan du da ikke gøre noget forkert.

V.h. Håndværkeren
Jeg fik den leveret pakket ind i flamingo/plastik/pap, så den kommer vel direkte fra fabrikken. Så tror ikke der er andre som har haft fingre på den
I brugsanvisningen står der, at efter jeg har fjernet al ydre indpakning (som jeg går ud fra er flamingo/plast/pap) så skal jeg lægge maskinen ned, så jeg kan fjerne skumplastbunden. Derefter skal transportskurerne fjernes fra bagsiden (hvilket jeg har gjort).
Men jeg må nok hellere lige ringe til AEG-electrolux - tvivler på at elgiganten ved sådan noget.
Det er den flamingo den transportere i/på der menes, det ligge i bund & top, og så er der transportbeslagene som du selv siger, så er der ikke andet du skal tænke på, ud over at få den installeret
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis