Puch maxi geraing tun sæt

Hey alle i kloge folk..:D jeg står med et poblem jeg har fået købe et helt vildt fedt tun sæt til min puch. (det er det her: http://www.protunahandels.de/product.asp?c=167930523&n=19067303&pn=19067390

Men pobleme er at jeg ik ved hvilken gearing jeg skal lave til det sæt, så er der noget der kan fortælle mig det ?...
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er et emne der efterhånden har været oppe mange gange.. Men du får den igen..

Gearingen er et tradeof mellem topfart og optræk.. Derfor er det svært at svare på, hvilken gearing du skal have.. Det bedste råd er næsten, at du monterer sættet, når du har fået det hjem.. Så prøvekører du maskinen, og ser om du vil ændre noget..

Hvis du mener den er for sløj i optrækket, kan du sætte et mindre fortandhjul eller et større bagtandhjul på.. Det vil så koste noget af topfarten..

Er topfarten for lav, men der er rigeligt acceleration, kan du sætte større fortandhjul eller mindre bagtandhjul på.. Det vil så naturligvis koste noget af accelerationen..

Mvh

Mark Herskind

fuldte tendhjulet ikke med i sættet.!?(16.tands fortandhjul)
som kan ses på billedet.

jeg tyder på standart gearing er 13. 46.tands

og med dette tun sæt er 16. 46. tands.!

vist motoren "hyler" i omdreninger prøv at sætte 44. eller 42. tans bagtandhjul   på i stedt.!

tak for hjælpen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis