Motoren stiger og daler i omdrejninger

Hejsa
Jeg har en mazda 626 som driller lidt igen..:-) Når jeg starter bilen om morgen er der ingen problemer..Når jeg så skal køre-ligeledes ingen problemer. Men når jeg har kørt i ca 1 min og bremser op og trykker koblingen ned så stiger omdrejningerne op og ned hele tiden. Den går fra ca 700 op til 1600 omdrejninger.. Dette gør den i ca 10 min...defter er den helt stabil. Der er ingen problemer når motoren er varm. Jeg har efterfølgende kommet karburatorsprit i efter de foreskrevne mængder men det har ikke hjulpet..Nogle der har en ide til hvad det kan være?

Daniel
Hejsa Jeg har en mazda 626 som driller lidt... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hehe.. Tænkte det nok.. Det var akkurat det samme med min bil som er magen til din..

Sørg lige for at få kontrolleret om din vandpumpe er utæt..

inden jeg fik mig tagt mig sammen til at få min skiftet skulle jeg gerne fylde snart ½ liter vand på dagligt.. og det går bare ikke..

Og til sidst men ikke mindst.. og dette ved du sikkert nok.. Jeg tror at det er bedre at bruge kølervæske end vand pga af frost..

Mvh Mærsk

jeg havde det samme på min octavia, og der var det gasspjældet der var slidt, efter jeg fik det skiftet har der ikke været noget
Vaccumslanger er revnet, og som den forrige der var inde på luftmængdemåleren. Det er et skidedårligt system, hvor der er ligesom et lille vindmøllehjul der går karl Max i.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis