male krydsfiner - hvordan?

Jeg er ved at opsætte krydsfiner i en garage. Pladerne skal efterfølgende males.
Hvad skal jeg bruge til at spartle med?
Skal der sættes noget på i samlinger så eventuelle revner mindskes?

Andre gode råd jeg skal have med i planlægningen? :-)

På forhånd tak.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Acrylfuge. Men har du ikke valgt nogle plader med fer/not.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Acrylfuge. Men har du ikke valgt nogle plader med fer/not.

Desværre ikke - jeg er blevet anbefalet nogle uden pga den pænere overflade som tilsyneladende ikke kan fås i pladerne med fer/not.

Hvad med skruehullerne - skal de have noget special spartelmasse til træ?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det var dog sørens så fint det skal være. Så snedkerspartel. Er du sikker på du ikke skulle have valgt noget andet, evt. ethernit plader, nu du gerne vil have en ensartet overflade.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jaah, jeg havde egentlig også regnet med at de plader jeg fik leveret var med not og fer (er bestilt af en tømrer - efter anbefaling). For så fint behøver det trods alt heller ikke være. Og det bliver vel ret bekosteligt i snedkerspartel... Men nu er der ingen vej tilbage. Det er også ret besværligt at sætte op da der skal sættes lister på bagsiden i alle frie samlinger for at de sidder lige, men nu bliver det sådan...
Tak for hjælpen!
Kan du ikke save eller fræse et spor i siden af dine plader, så kan du sætte en liste der i, det skulle gøre det letterer at styre samlingerne.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også