har brug for hjælp

hejsa..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
tænkte på om der er en i herning området, der kunne hjælpe mig med min honda 400 supersport ???. betaler selfølgelig.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

har ikke så meget tro til værkstederne også er de så exstrem dyre, også har prisen altid været noget større end aftalt.

problemet er at den ikke vil starte fra en dag til den anden. og jeg har ingen forstand på det tekniske overhovedet.

vil du ikke skrive herinde. så send en besked på :
[email protected]
med din telefon nummer.

vh / hugblue
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af hugblue den 13-10-2008 14:59
hejsa..

tænkte på om der er en i herning området, der kunne hjælpe mig med min honda 400 supersport ???. betaler selfølgelig.

har ikke så meget tro til værkstederne også er de så exstrem dyre, også har prisen altid været noget større end aftalt.

problemet er at den ikke vil starte fra en dag til den anden. og jeg har ingen forstand på det tekniske overhovedet.

vil du ikke skrive herinde. så send en besked på :
[email protected]
med din telefon nummer.

vh / hugblue
Ja så er du jo på spanden hvis du ikke selv kan reparere din mc, og med hensyn til værksteds regninger, så få et skriftligt tilbud eller betalt det aftalte beløb inden de  går igang. Så er det værkstedet der hænger på extra udgifterne.
Men lad os starte fra en endde af, har du tjekket din dødmands knap, der kan ofte sidde lidt fugt der inde, sprøjt en gang WD 4 derind så skulle den da kunne igen. ellers må du vende tilbage.
Og så var det måske en ide du købte en haynes reperations bog.

V.h.  Håndværkeren

hvad med at ikke at købe noget som ikke har forstand på.!?!
Hvad med om ikke du der Hans ikke skrev når du ikke har noget at sige der ikke er positivt for sagen ! Men det kan du vel IKKE forstå Hans, det er vel sådan det hænger sammen IKKE OGSÅ Hans2Hansen
til Håndværkeren.
tak for svaret.
men har desværre i tiden nu, slet ikke mod på eller tid til at checke det.
så håber en eller anden i nærheden, vil stå frem og har tid til at afhjælpe problemet.
må jo bare afvente tiden.
men tusind tak for dit svar. Ss.

til hans2.hansen.
ved ikke helt hvad jeg skal sige til dig. andet end at hvis vi alle forsimplede tingenene i sådan en grad som du. så ville vi alle nok ikke stå hvor vi er nu. men du er lidt "strange", at du overhovedet vil kommentere med et så ligegyldigt svar.

okay. det røg ud af min mund.!

lidt hjælp skal han lov til at have.

...undskyl...

Annonce

Hej igen Hugblue.

Så vidt jeg husker ligger der et par mc klubber i herning området, prøv at kontakte en af dem, der er altid hjælpsomme folk sådanne steder uden at du behøver at være medlem af deres klub.

Ps. jeg har lagt en PM til dig også (privat medelelse)

V.h.  Håndværkeren

til Håndværkeren.

tusind tak. havde ikke lige tænkt på det med mc klubber, er ikke selv i en og kender heller ikke endnu så mange der har mc. ang. mail, så skriver jeg lige en tilbage..

takker.

vh / hugblue
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis