Internet Explore

Hej
Hvorfor er min linie i explorer forsvunden, den linie, hvor jeg taster webadresser ind på, hvordan får jeg den frem igen.


Med venlig hilsen

Søren
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Den finder du sikkert under Funktioner.

Værktøjslinier/statuslinie - alt efter styresystem.


Sniffer  
Ikke for at lyde dum-smart eller noget, men har du tjekket om du kører i fuld-skærm? Kan ikke huske om det er F11 eller F12 man skal trykke for at komme ud af det igen. Den ene aktiverer det og den anden deaktiverer det.

Hvis ikke det løste problemer så prøv at højre-klikke ved siden af dine menu'er i toppen (Filer, Funktioner og alt det der) og se om du kan vælge Adresselinje eller Statuslinje.

IE6 eller IE7 iøvrigt?
Hej Lynge
Det er ikke det med F-11 der er problemet, men når jeg trykker F-11, så får jeg en værktøjslinie frem, som er blevet væk. med udskriv osv.
Jeg kan ikke få adresselinie eller status linie frem, når jeg højre klikker, der kommer noget frem med adresse, med den har flueben. eller hyperlinks-standard knapper og google.
Jeg kan faktisk kun gå på nettet ved at google mig frem. og så i foretrukne

Med venlig hilsen

Søren
Prøv at højreklikke på værktøjslinien, når du har den fremme, og kig en ekstra gang - der plejer man at kunne vælge hvad man vil fylde sin skærm op med ;-)

/Hideout

 

Annonce
Hej
Nej plejer er ikke med her.
Det er selve adresse linien till www. der er væk
Det der normalt står øverst er også væk, men det komme frem med F11 og kun den linie

Med venlig hilsen

Søren
Spooky....

Har du prøvet at resette internet explorer?

Kan gøres sådan: 

 

Hej

Download og installer Mozilla Firefox.... Så kører det.

Kewin


Husk:
Assumptions is the mother of all fuck ups !!!
har du løst dit problem ?

På forhånd tak :)

Hej
Nej det har jeg ikke.
1. Jeg tør ikke lige bruge Hideout-s foreslag, for hvad reseter jeg, alle mine foretrukne-?
2. Og Kevins Mozilla Firefox, hvad er det jeg skal bruge der, når jeg gerne vil køre Internet Explore.
3. Det jeg kører på, har jeg en masse foretrukne, som jeg bruger, og vil jeg taste en www. adresse ind, bliver jeg nødt til at lokke mig på som en anden bruger, der kører den normalt.

Med venlig hilsen

Søren
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis