Internet Explore

Hej
Hvorfor er min linie i explorer forsvunden, den linie, hvor jeg taster webadresser ind på, hvordan får jeg den frem igen.

Med venlig hilsen

Søren
Hej Hvorfor er min linie i explorer forsvunden... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

1. Jeg tør ikke lige bruge Hideout-s foreslag, for hvad reseter jeg, alle mine foretrukne-?
Tøsedreng

Du kan finde dine favoritter her: C:\Documents and settings\[Brugernavn]

Hej Hideout
Lige netop dit første indlæg, gjorde dig "troværdig". Plejer (drengen) han var der ikke, sorry,
så jeg venter på andre foreslag.
Også dit sidste indlæg 2-linie, øger din "trorværdighed" en hel del.

Med venlig hilsen

Søren
klik dig ind på
http://www.filehippo.com/
download deres update checker

update checkeren vil gennemskanne din programmer og finde ud af , hvad der er gammel , hvad for nogen programmer der findes opdateringer eller ny versioner til , der kan du installer internet expl 7 eller du kan installer IE 8 beta

På forhånd tak :)

som der blev skrevet før

så kan du finde din favoritter her , det kan du rolig gemme eller tag et backup. Det gør jeg selv, jeg vil ikke miste 300 web adresser osv osv

Du kan finde dine favoritter her: C:\Documents and settings\[Brugernavn]\Favorites

På forhånd tak :)

jeg ved ikke om , jeg misforstå noget her , eller er der bare et simpel spørgsmål som er blivet så kompliceret?
hvis jeg har forstået spørgsmålet , din Adresselinje er væk, og den skal frem igen.
2 måder at få det frem.
1. påværktøjslinjen(der hvor der står filer, redeiger, vis osv) under kommandoen vis sæt et tikmark på Adresselinje
2. sæt musemarkøren et sted på injen, under kommandoen vis ,sæt tikmark på adresselinjen.
Jeg håber ikke nogle bliver fornærmet hvis man kender svaret.

Go fornøjelse

p /p
Beklager, men det virker ikke

Med venlig hilsen

Søren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere