puch maxi k problemer

hey har købt mig en puch maxi k. Men den har bare ikke noget bund træk og den er rigtig langsom i optrækket. Jeg ved at den er gearet 13/40 hvad skal jeg gøre for at få den til at trække bedre. sådan at jeg ikke skal skubbe den op af alle bakkerne jeg kommer til.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tager den omdrejninger uden at overføre det til baghjulet så er det koblingen der er slidt ned.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
den burde vel kunne trække mig op af bakkerne med den gearing eller hvad?? eller skal jeg gear den om til 10/40 i stedt for. Tro du at det vil hjælpe..

Hvordan ved jeg om den tager omdrejninger og ikke overføre dem..

Eks. jeg kommer kørende med fuld fart på mod en bakke og når jeg så begynder at køre op af bakken går den bare langsommer langsommer... og til sidst kan den slet ikke trække mig mere og jeg er nød til at skubbe den i stedt for.
tro du at det er koblingen???

hvad med at rense udstøding

og benzin systemet. fra tanken til hoved dyssen i kaburatoren.!

og luftfilter

gearing 13. 46.

jeg har haft den geart på den måde men den var stadig lige så langsom i optrækket... Der er lige kommet en helt ny udstødning på den så det kan vel ikke være der.

Tænkte på om det kan være dyssen der skal skiftes til en større en, for det følses som om at den ikke får det bezin
som den skal have - for jeg er nød til at køre med chocker hele tiden ellers trækker den slet ikke rigtig.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis