motor problemer på golf 3

Hallo!

jeg har nogle problemer med min golf 3 1.8 90hk fra 1993. jeg har fornylig lige fået lagt en ny motor i da den gamle flækkede topstykket. jeg har købt en brugt motor som virkelig gør mig langhåret! 1 det holder ikke ordenligt på kølervæsken, 2 når den er i tomgang ryster den som en vibrator. 3 nogle gange er det også lige som den hoster. det er lidt svært at forklar, men er der nogle der har nogle ideer om hvad der kan være galt med min lille golf?

Hilsen T&M

<p>Hej!</p> <p>jeg er en ung fyr som har købt en rød golf 3 1.8 fra 1993.</p> <p>da jeg har nogle små problemer med bilen, håber jeg at jeg kan finde nogle råd her inde.</p> <p>T&amp;M</p>
Hallo! jeg har nogle problemer med min golf 3 1.8... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvad går en kompresions test ud på?

<p>Hej!</p> <p>jeg er en ung fyr som har købt en rød golf 3 1.8 fra 1993.</p> <p>da jeg har nogle små problemer med bilen, håber jeg at jeg kan finde nogle råd her inde.</p> <p>T&amp;M</p>
jeg har fået papir på at motoren har kørt 88000 km. at få lavet en fejldianose koster det ikke kassen?

Hej igen, godt du har papirer på motoren, med de 88000.
Synes du skal køre til huggeren, som eksmek. skriver, og snakke med dem.
Få lavet en kompritionstest,og hvis den ser godt ud,synes jeg du skal overtale
dem, til at du får et vagcom på,SOM HAN SKAL BETALE.
Den udlæser fejl, som nok ikke burde være der, på en motor der "kun" har kørt
88000.
 Kan du se, hvor jeg vil hen?
Ved du om det er en adz motor, eller hvilken historie har du fået?

Tro mig, jeg tror det bedste om alle mennesker, indtil det modsatte er bevist.

Lad os høre fra dig.   Esben

Det kan lade sig gøre.

Sker der noget posetivt, med jeres bil?

Esben

Det kan lade sig gøre.
ikke rigtigtm den er til salg

Annonce
Der sker ikke så meget med bilen. nu har ophuggeren kigget på bilen, og der var noget inde i motoren(kan ikke lige pt. huske hvad delen hedder) der var revnet, og så var der også noget med tændingerne (ophugger har lavet det hele, og vi skulle ikke betale for det).
man mig og min kæreste er trætte af den lille røde golf, så vi har sat den til salg, den køret godt nu og skal synes her inden den 24.11-2008, så hvis noget af jer har lyst :) er der den er golf 3 1,8 som gar kørt 887xx km i rød farve men en masse extra udstyr tilsalg for 26000 kr.

Hej!

Nu må du ikke tage det ilde op, og jeg plejer ellers aldrig at blande mig i andres salgsannoncer,
men den pris du har sat på en bil der er 15 år gammel og som skal synes inden 10 dage er lidt på
den høje side, ombytningsmotor eller ej!

Jeg tror i hvert fald ikke at du får mange henvendelser på den baggrund, jeg vil foreslå at du prøver at trille den i synshallen og se hvad de siger, gå bilen igennem først med denne checkliste:

www.bilsyn-ikast.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=Files%2FFiler%2FCheckliste.pdf

Det er nok en del nemmere at få interesse på en nysynet Golf 3 med 88000 på motoren, med papir..

Held og lykke med salget!
bilen er blevet synet, og gik igennem uden nogle problemer...

Bilen er nu solgt og fik 25000 kr for den:). den gennemgik den FDM test og alt var fint. så har gjort en god handel...

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis