Start Online Virksomhed!

Hey allesammen!

Grunden til at jeg har oprettet en bruger her på LDS er at, jeg har i det senetse stykke tid har gået med en masse tanker oppe i hovedet.
Jeg har nemlig besluttet mig for at jeg gerne vil lave en Online-Marketing-System!
men ved ikke helt hvordan jeg skal gå igang!
altså ved ikke om det skal være MLM, eller hvad det skal være!

Ved godt at MLM er ulovligt i Danmark,
men det er det ikke alligevel hvis bare "Kunden, Medlemmet" for en Vare!
Altså så længe at den som nu opretter sig for noget for det, er det ikke ulovligt!
Jeg har undersøgt det, så ingen indlæg mht. at det er ulovligt!

Men min plan var jo som så, at det skal være virkelig simpelt!
og ALLE skal kunne tjene på det! Så simpelt som muligt!

Og hvis det kunen blive international ville det være fedt!

Men altså hjælpen jeg gerne vil have, er den med at komme i gang, hvordan man ordner alt det med hjemmesiden, betalingen, og hvordan man i det heletaget laver sin egen OnlineVirksomhed!

Så bare kom med alle de råd i har, Alt hjælp er guld værd!

MARK LARZEN 
Hey allesammen! Grunden til at jeg har oprettet... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har engang været med til sådan et Tupperware party, jeg nærmest skreg af grin i den tid jeg var der og blev meget upopulær hos værtinden. Men sikken en gang øregas.
Skrevet af Håndværkeren den 13-10-2008 22:10
Men sikken en gang øregas.

Se der er jeg meget enig med dig. Tupperware er efter min mening overvurderet, men jeg synes man må sige at det som forretning betragtet, er en succes. Og det vel at mærke en succes, som har levet længe.

WS
Ja men det er netop en succe der er båret af sælgere der forstår hvad det vil sige at sælge en vare i en større eller mindre forsamling, og så handler det også om at "du" sandelig ikke vil stå tilbage for din nabo. Men mange gange har jeg jo oplevet at der var lavet aftaler bag lukkede døre, sælgeren lover en eller to af deltagerne extra rabat, hvis de lader som om de køber meget mere end de i virkeligheden har brug for.
Og så hopper resten af forsamlingen på limpinden.
Jeg har haft en kolega der var hoppet på Alovera pyramiden, det tog mig et par år at overbevise hende om at hun blev taget ved næsen. Hun brugte masser af penge på at kører rundt for at samle nye forhandlere til salget, men kunne eller ville ikke indse at hun i virkeligheden havde større udgifter ved det end indtægter.
Men tilbage til spørgerens emne, der syntes jeg stadig at det at sælge til menesker der ikke har modstanden til at modstå tanken om hurtigt tjente penge er forkert.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis