Sidste beskeder visning.....

Det er smart at de sidste beskeder vises ude i højre side, men jeg synes det er lovlig fedtet kun at vise de sidste 10.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Enig - jeg oplever at der efter lanceringen af det nye design ikke bliver svaret i samme grad som tidligere. Måske pga. visningsmetoden? Således har jeg ikke fået respons på mine 2 sidste indlæg/spørgsmål (måske fordi de har været lidt ude skoven, hmm). Jeg oplevede dog aldrig i den gamle version at der ikke blev svaret....

Mvh Jax
Hermed noteret.

Der kommer snart forbedrede muligheder i den retning, bl.a. visning af nye indlæg i RSS-format...mere om det senere. Husk i øvrigt også, at der er et "Ulæste indlæg"-link til højre.

JAX: Tak for at du deler observationen...generelt viser statistikken, at der er enormt flotte svartider på LDS. Jeg har dog ikke sammenlignet med den tidligere version. Men en ting kan dog spille ind mht. manglende svar, nemlig at Lav-Hus gruppen er blevet for stor. Der er så mange indlæg at man hurtigt ryger om på side 2 eller 3 og dermed mindre synlig. Er det i den gruppe du har oplevet problemet?


Mvh. AllanE
Præcis - Der er sket en markant stigning i indlæg på Lav-Hus, så det er nok grunden til at mange indlæg drunkner i mængden. Det ville trods alt hjælpe lidt, hvis man f.eks kunne se de seneste 20 indlæg på side 1....

Mvh Jax
AllanE..: har du ikke muligheden for, at ændre indlægsantallet pr. side i admin-panelet på dette forum??
Så kunne vi, for det meste, få alle nye indlæg på første side.

Sniffer  
Alle tiders....virker perfekt for mig.

I Husafdelingen er det hele med, og jeg synes ikke siden virker for lang, men der kommer nok andre meninger frem her.

Sniffer  
Jeg kan stadig kun se de ti nyeste indlæg... og iøvrigt er det ikke inlæg fra alle grupper der vises i oversigten..?

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Godt set! Listen på forsiden viste ikke indlæg fra alle de nye grupper. Det er rettet nu. Mht. at der kun vises de 10 nyeste, så prøv at klikke på "Ulæste indlæg" i højre side i forummet (log ind først). Her får du alle indlæg som du ikke har læst, sorteret med de nyeste først.

Det skulle gerne løse behovet.

Mvh. AllanE
Er antallet af indlæg i hastig stigning?
Jeg synes selv, at jeg er ret flittig med at logge på, og næsten hver gang er der mere end 1 side "aktive indlæg"
Det kan vel betragtes som en succes?

Med venlig hilsen
ktm

 

Der bliver skrevet mellem 120-200 indlæg pr. dag, så det kræver lidt tid at følge med i dem alle

Mvh. AllanE
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis