Hjælp til en sprøjte

Hej

Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg har gået og overvejet at lave en sprøjte, den skal laves i en 500 liters tank som står henne i hjørnet af haven og skal så have ca 30 meter slange på den, men der skal jo nok kobles en slags motor imellem for at den kan levere nok tryk så det kan komme ud oppe ved håndtaget, meningen var at den skulle kunne køre på 12 volt. Er dette noget som nemt kan laves og kan man få et håndtag så man kan regulere trykket på den væske der kommer ud af dysen på håndtaget, meningen er at det skal kunne spredes ligesom de håndpumper man kan få til ukrudtsgift.
Håber der er nogen som kan hjælpe mig:

Mvh. Brian
Hej Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Håndværker, tjaah langsom kan man måske godt sige (Jo, jeg så tilfældigvist først datoen efter jeg havde postet mit indlæg), men tænkte at det var så simpel og forholdsvist effektiv en måde at sprøjte tag med algefjerner på, at jeg lod min kommentar stå, hvis nogen nu kunne få glæde af den.
For tro mig, det virker og det er virkeligt nemt klaret, manden hvis idé jeg har postet ovenfor fortalte mig, at når han sprøjter både stuehus og og den dobbelte carport han har (i virkeligheden et muret rødstenshus på størrelse med hans 180 m2 stuehus, med 2 porte og et værksted foruden p-arealet) Så er det hele klaret på under en halv time, inclussiv at finde grejet frem, blande algefjerneren op, selve det at sprøjte og flytte rundt med grejet og til sidst at rydde op igen !
DERFOR lod Lyn'et sit indlæg være, på trods af datoen (Det er jo ikke kun ét bestemt år, eller én bestemt person der sprøjter tag mod alger).

Mandschauvinisme er roden til alt ondt !

Faktisk er der kun én ting der er værre end mandschauvinister: Kællinger der ikke gør som der bliver sagt  ;o)

Ja dette bliver så mit første indlæg herinde, men er da glad for at der er nogle der poster brugbare svar herinde også selvom der er gået en rum tid efter spørgsmålet er stillet. TAK FOR DET.........
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis