Hjælp signatur

Jeg ville lægge min private hjemmeside i min signatur. Men uanset om jeg bruger lavlink funtionen eller bare skriver den, så står den kodeagtige ting og det virker ikke som et link. Gør jeg noget galt?
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Zeph

Jeg skal nok kigge på det så snart jeg får tid...er lidt presset i dag


Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE den 09-10-2008 21:38

Hej Zeph

Jeg skal nok kigge på det så snart jeg får tid...er lidt presset i dag



Virker stadig ikke...;)
Fin HP du har fået lavet Zep..

Sniffer  

Hvis I vil være fri for koderne skal I gå ind i Explorer – internetindstillinger-sikkerhed.

Deaktiver alt med ActiveX og PlugIns.

Gå tilbage til ”min profil”.

Ignorer fejlmeldingerne og slet alt i signaturfeltet, også det lille ekstra mellemrum som gemmer sig efter teksten.

Gem profilen.

Desværre kan I efterfølgende ikke skrive noget i feltet førend der kommer en rettelse til programmet.

Mvh. Christian


Mvh. Christian

Annonce
Rettelse:
Man kan selvfølgelig skrive hvad man ønsker, men koderne kommer igen

Mvh. Christian

Hej alle

Jeg er godt klar over at vi stadig har et problem her. Vent lige med at ændre indstillinger i jeres Explorer (det kan påvirke andre hjemmesider). Der er muligvis kommet en løsning på problemet, som jeg lige vil teste i et testmiljø først.

Tålmodighed lidt endnu :)

Mvh. AllanE

Hej AllanE

Virker som om at forummet ikke kører med aktive bb koder i forum´s.

Du har tjekket af det er aktivt i forummets board indstillinger ???

Bare lige et lille tip, som måske er værd at tjekke, inden du tester noget af på andet board.

Nja, det er nu ikke dét der giver problemet. Det er en kendt fejl, som dem der har udviklet det er klar over. Vi mangler bare lige en løsning, der ikke ødelægger alt muligt andet (det påvirker nemlig forum, gallerier mv. at lave en rettelse i editoren).

Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE den 13-01-2009 21:35
Nja, det er nu ikke dét der giver problemet. Det er en kendt fejl, som dem der har udviklet det er klar over. Vi mangler bare lige en løsning, der ikke ødelægger alt muligt andet (det påvirker nemlig forum, gallerier mv. at lave en rettelse i editoren).

Underligt at det kun er i tagline at bb koderne ikke virker, når det åbentbart virker fint her i den alm. tekst editor.

Burde da ikke volde de store probler for udviklerne af dette forum, at få rettet op på.

Du må rykke dem lidt oftere for en løsning på problemet, specielt hvis du betaler for at bruge dette board.
 
Eksempel på nedenstående tagline som ikke virker men virker fint her i indlægget.
____________________________

Alt inden for Tømrer/Snedker
Medbyg / Nybyg / Tilbyg / Ombyg

www.koludabyg.dk
 
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis