Tråden er låst

miniplast flasker med kanylespids søges

Jeg søger tomme plastflasker som dem på billedet, eller runde, firkantede formen ikke så vigtig.

Det essentielle er at de fås med en metalspids som på billedet, jeg har selv et produkt der skal hældes på og sælges men kan ikke finde ud af hvor man kan få disse flasker.

størrelse 20 - 50 ml.
diameter ca. 2-3 cm.
højde med spids 10-17 cm.

det er kun i en lill serie så indkøb af 100 af gangen ikke mere.

http://www.slotworld.dk/catalog/images/trinity.jpg

Keld, Racefun, Albertslund
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er overbevist om at grathwol enten har dem på lager eller kan skaffe dem.
Prøv at ringe til dem

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Dem har jeg talt med, og Jette derinde kunne ikke klare opgaven.

Typisk så præger fabrikanten deres navn i bunden af flasken, har de også gjort det på dem du har billede af??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

jeg har selv 10 forskellige med diverse indhold, og ingen af dem står der noget på, underligt nok, jeg skal da nok huske at fortælle om mine butikker når jeg sælger noget.
men flere af dem er fra USA og en enkelt tysker, men ingen af dem vil fortælle mig hvor de får dem fra, jeg vil jo også blive en konkurrent ;-)

http://www.genesisindustriesinc.com fandt jeg nu nogle hos, men hvis der var et dansk firma ville det være bedre, jeg har dog kontaktet canadierne.

Annonce
Må man være så nysgærrig at spørge hvad de skal bruges til? Det ser spændende ud.

JC

Venlig hilsen

Jens

ja jeg skal bruge det til en tynd olie der skal kunne komme ind i kuglelejer på 6 mm diameter i modelracerbiler, biler vi kører med på gode gammeldags racerbaner blot med den lille finesse at bilerne er i scala 1/24 og banerne er bygget i træ og typisk 20-30-40 meter lange med 6-8 spor.

hvis du/i vil vide mere så søg efter slotcar racing eller send mig en mail, der findes ca 100 klubber i dk der kører med forskellige modeller i flere størrelser.

min mail er keld (at) racefun.dk

btw jeg har stadig ikke fået fat i flaskerne, de firmaer jeg har fundet har enten ikke flaskerne mere, eller har ikke metalspidsen.

Kunne man ikke bruge en injektionssprøjte med kanyle ? De kan købes på de fleste apoteker.
Hej racefun

Har lige været inde at kigge på nogle hjemmesider. Det er nogle flotte baner rundt omkring. Rigtig drengerøvs-sjov. Har aldrig hørt om koncepet. Så fik jeg også lært noget nyt i dag.

Venlig hilsen

Jens

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis