Tråden er låst

Modelskibe Købes

Jeg vil gerne købe modelskibe, det skal være kopier af rigtige skibe med motor og styreboks, drevet af el motor eller andet.
Skriv hvad i har og jeg ser på det!! Tak


L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lynge.
Sådan nogle både laver du da selv, det er virkelig noget der kan få strees faktoren i bund, at sidde og nørle med sådan en hobby.

V.h. Håndværkeren
ja eller det kan få strees faktoren til at stige hvis man ikke lige kan få det til at passe sammen efter 27 forsøg.
Nej det er nu for at jeg altid har syntes at det er sjovt at lege med de både, nu er det jo dem til motor jeg søger efter, og det er fordi at der hvor vi har vores campingvogn til at stå, der er der kun 200 meter til fjordren og der er det til at sejle med sådan både,min søn kan godt lide det også og så har vi jo noget at lege med sammen.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Jeg tror du har en meget lav eritations tærskel, eller også mangler du evnen til at visualiserer. Og den skal til for at kunne bygge model skibe. Jeg har selv som barn bygget mange model skibe i træ, det var den gang hvor Billing Boats modeller var til at købe for små penge. I dag skal de jo nærmest have en bondegård for en lille model.
Jeg ved ikke hvad jeg har og hvad jeg ikke har for at bygge model både, men prøves det skal det da.
Jeg har bygget mange fly samt model huse til tog banen som knægt.
Ja i dag koster det mange penge som han sag i hobby butikken de er så dyre at jeg ikke kan have råd til at have alle modeller hjemme.
Og der findes meget af alt i model byg.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Hej..
har et gammelt model skib i billedramme - men der er ingen motor i. Skibet er nok ca (husker 20cm langt) en kutter tror jeg. Lige til at hænge på vægen rammen udvendig ca. 28x35 og ca 6cm dyb...huskemål. Kutteren er meget veludført med sejl og det hele. Bag kutteren er der malet/lavt himmel og hav. Udført som en kasse med glas for.
Har haft det i rigtig mange år, men konen du ved..... nej op på loftet:-)) Umoderne.

Roder med det der er sjovt, rodet får dog lov at ligge i fred.
Mvh  Solesen.  

Det jeg søger er en båd som kan sejle derfor skal det være med motor i, nu har vi meget i fjernstyret biler også vil min søn og jeg gerne lege med både nu som er til fjernstyring, så jeg takker pænt nej tak til dit tilbud patrol2

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også