Caferacere

Er der nogle herinde der roder med Caferacere? Altså gamle klassikere bygget lidt om i den gamle racer stil. Jeg overvejer at sælge min gamle Folkevogn T1 og købe mig en Honda CB 750 fra 70'erne.

Kender I nogle gode forums/sider med inspiration, køb salg osv.

Det er nok dette billede der har omvendt mig... Den er s.... fed den Honda der.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du vil nok få ualmindeligt svært ved at finde lige netop noget i den stil, men ældre motorcykler du selv kan ændre på findes der masser af i Danmark. Prøv eks. Klassisk Bikes i Århus, der har jeg selv får mange år siden købt en Honda CX 500.

V.h. Håndværkeren
I den klub jeg er webmaster i gør nogle af brugerene sig i caferacere, med større eller mindre held.

Prøv at kikke lidt på vores xs hjemmeside.

Og lige et lille link, hvordan den ultimative xs ser ud. Husk udgangspunktet.

http://mulemotorcycles.net/XS650-yamahas-1.html

PS. Fed trailer der i baggrunden.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg har en 1976 Honda CB 750 til salg i god og sund stand, men ikke speciel køn, som ville egne sig fortrinligt til formålet, idet du ikke skal betale for noget vældig fint, som du så skal smide i skraldespanden.

Jeg har ikke fået kørt på den i de sidste par år pga def. akku, hvor den har stået med sin nummerplade og fyldt op på værkstedet.

Personligt synes jeg dog, det er lidt synd, idet disse maskiner jo er rigtige klassikere, der beskriver en helt særlig historie, nemlig at de dolkede den bagstræberiske engelske MC-industri ihjel. Disse maskiner kunne jo virkelig køre og helt uproblematisk.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej KTM.

Det lyder da interessant. Kan du evt sende lidt info og nogle billeder til min mail? [email protected]

Jeg er netop interesseret i noget jeg kan sætte mit eget præg på og lege med. Det ville være en skam at blæse en fin originallak af en 100% iorden maskine.

Vintertid er skruetid.

Håndværker, her tales der lige netop om rigtige MCere og ikke Mspjættere!!

Her er måske noget til inspiration:


Med venlig hilsen
ktm

 

Ak ja ! Tænk hvor mange gode MZ.er han kunne have fået i stedet for, eller en MZpjæt og masser af skillinger til overs til en meget Laaaang ferie tur på samme
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis