Er whirlpool produkter okay? (vaskem.)

Er whirlpool af udmærket kvalitet eller noget skrammel? Tænker på at købe denne vakemaskine på tilbud

Eller er denne AEG bedre (billigere men med færre funktioner og kapacitet)

Nu står der at de er sat ned fra 5-6000 kr., så de burde være okay eller?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mine erfaringer som eletriker siger mig at Whirlpool er udemærkede produkter. Især som vaskesmaskine, tørretumbler, køl og Frys. Resten vil jeg holde mig fra. Man skal ikke forvente at man køber et forkromet produkt, men de virker ganske upåklageligt.

Siemens er en stor upcoming leverandør på det marked, hvilket jeg selv overvejer. fx. denne Vær dog opmæksom på den lavere centr.hastighed.
Jeg opfatter Whirlpool som noget billigt italiensk bras og jeg har adskillige bekendte som har samme erfaring.
Jeg vill gå efter AEG'en.

Bent.
jeg synes også det er noget værre pis... jeg ville ikke engang hente et nyt produkt fra dem og slæbe det op på 2 sal om så jeg fik det gratis...

Min erfaring ligger dog kun 1 køle/fryseskabe... har haft 2 forskellige modeller og hold kæft de kan larme og give sig med nogle brag så jeg vågner om natten. Derud over har jeg minus 30 grader i fryseren når køleskabet står på 5 grader og kan ikke justeres :S

Mine 5 ører på det her emne er at jeg tror det i særklasse med hårde hvidevarer generelt er sådan at man får hvad man betaler for...

mvh
Morten

 


Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Annonce
Opvasker, der har jeg valgt en Whirlpool, mest fordi det var den der var bedst i test hos forbrugerstyrelsen sidste år. Men som vaskemaskine/tumbler har jeg valgt AEG, af samme årsag. Det var de mest økonomiske modeller der havde alle de features man som forbruger kan forventes at have af sin vaskemaskine/tumbler.
Køleskabet er dog et Samsung... Igen, samme årsag, det var bedst i test i 2007 da det blev indkøbt.

Men det var naturligvis i 2007.... Så bare kig dig for. Der er sikkert kommet nyere og bedre modeller fra lle leverandørerne... den Whirlpool du linker til i første indlæg ville jeg dog holde mig fra hvis du bruger tumbler. God centrifugeringsevne er et klart must hvi du tumler, ellers bruger du for meget energi på at tørre dit tøj.
well jeg har haft miele og whirlpool, og må sige at whirlpoolen er noget mere plastik agtig, men den er da ik gået i stykker endnu og vasker ganske fint
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis