Tråden er låst

360*Laser/Radar-Detector With ESD 7000

Extra Sensory Detection Cobra 6 Bånd 10.525GHz 24.150GHz samt 33.400-36.00GHz.VG 2 signals. Safety Alert Traffic Warning System 360 grader Laser mål.:33mm-70mm-98mm. 121 gram. Ny og med Manual Så er det slut med at blive fanget af fartfælder.
Prisen er.:550kr Sender den gerne mod porto betalt.
evt. Bytte med vindafviser til Renault Clio 1.5 dci fra 2002 3 dørs, røgfarvet

L.Sindalsen

Mariagerfjord

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
350?

Venligst

Matt

350?? hvis det er prisen du vil give er svaret nej. 500 kr kan du få den for.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

Prisen er.:550kr

hvad tror du prisen bliver hvis man bliver stoppet af politiet og man har den i bilen / monteret ?
Det ved jeg ikke men du tager den bare væk fra ruden, så kan de ikke se du har den i.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

der er 2 problemer med den type
1: den er ulovlig at bruge i bilen
2: når den fanger raderstrålen er det for sent , så er du registreret på farten , altså en falsk tryghed
så er det meget bedre at køre ordentligt , så er chancen for en fartbøde minimal
Der er nu ikke helt rigtig det du skriver, jeg har prøvet den af og har også kørt forbi en raderkontrol , og den giver lyd fra sig før jeg selv kunne se den, har en kamerat som også har en i og han har en i familien som er ved politiet, og han har sagt den er god nok man skal bare være hurtig til at tage farten af. Det er noget med hvor langt de vær især rækker ud, og der skulle Laseren række længer, derfor.
Jo det er rigtig man kan jo bare køre ordentligt, men det ved du lige som jeg at ikke alle gør det.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis