Sort autolak der tåler benzin.

Jeg skal bruge noget sort maling til mit stel, det SKAL kunne tåle benzin og olie. Jeg er ikke interesseret i en pulverlakering.

Er der nogen der kender noget egnet på spray. Det er ej heller nok at toplakken er benzin fast.

Jeg ejer ikke et sprøjtepistolsæt, så på dåse ville være at foretrække-

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
alm autolak tåler benzin men jeg tror ikke du finde noget på dåse der tåler det
Det ved jeg godt, det ender nok med jeg blander det og påfører det med pensel. Det er rimelig godt til at flyde pænt ud.

Men der må da være alternativer.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det spraymaling jeg kender, ville jeg ikke løbe an på som værende benzinbestandig i nogen væsentlig grad.
Hammerite har en blank, sort spraymaling, som nok er det bedste jeg har eksperimenteret med.
En rigtig autolak, bagt grundigt i malerkabinen, er nok det eneste, der bare nogenlunde holder.
Jeg kan godt følge dig i din aversion mod pulverlakering.

Med venlig hilsen
ktm

 

Yep, Pulver er perfekt, bare ikke når der er spartlet med ikke ledende materiale.....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ja bare det ikke er Motip Spray, det synes jeg godt nok ikke er ret godt længere.
1½-2år synes jeg det plejer at holde, så begynder det at krakelere.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hempel laver meget godt maling. De har vist også noget der er ret kemikaliebestandigt. 
Man må affinde sig med at farveudvalget er begrænset, men det ser ud til at være ok i dit tilfælde.
Jeg har brugt deres bådmaling til at male maskiner med, og det flyder ret godt sammen, ved penselmaling.

Kan købes i skibsprovianteringsforretninger.
(Der er f.eks. en nede ved havnen i Roskilde)

http://www.hempel.dk

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Tak Hans, den havde jeg luret i gå aftes. Havde fundet en på nettet der også handler med det, men ak, 190 i eks. gebyr og ca. det sammen i pakke/post. De er jo ikke raske.

Jeg kører en tur på havnen, de har mange underlige ting i sådan en skibsproviant.

I øvrigt, man må godt overmale sin båd med underlige ting, men ikke sin bil.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
hmm måske maskinemalje kunne klare det..??? fås hos din lokal emaskinstation og kan males pænt med pensel.... spray er jo bedst men det løber pænt sammen med pensel.

MVh. Jesper
Yep, jeg har også fundet lidt til landbrugsmaskiner. De må sjovt nok også pladre derer udstyr til med farlig maling.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også