Puch Maxi KL

Hej LDS!

Har lige fornyligt købt mig en Puch Maxi KL. Den mangler forlygte, men ellers er den vist som den skal være.
Jeg ved ikke meget om knallerter, så håber på hjælp her.

Min knallert står inde i en garage, og i morges så jeg, at der havde samlet sig en stor sort pøl under dyret. Den lækker muligvis olie . Nogen der kan hjælpe mig med, hvad jeg skal gøre?

KH. Magnus
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan købe ny lygte hos t-hansen http://www.thansen.dk/product.asp?c=2155588230&n=-2039298058&pn=-2039726170 .

Med pølen under din maxi, så tror jeg ikke at det er olie. Det er nok nærmerer fordi at du ikke har lukket på benzinhanen, og der for har benzinen løbet over i kaburatoren. Det sker somme tider, specielt med en ældre kaburator. Det der sker er at ventilen der er styret af svømmeren ikke lukker helt tæt. Derfor gør det til en vane at lukke hanen når du parkerer den.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Okay. Fedt nok, så er den forhåbenligvis ikke helt gal. Men ang. benzinhanen, skal den så rette mod kl. 3, kl. 6 eller kl. 12 for at den er lukket, det kan jeg ikke rigtigt finde ud af?
Når den peger frem af er den lukket.
Når den peger ned af er den på normal tank.
Når den peger bagud er den på reserve tank.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis