hvor meget gearolie der skal i min puch maxi k ..

altså har lige skilt blokken ad , så der skal jo nyt olie´i nu , hvor meget ??

altså har lige skilt blokken ad , så der skal jo... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hæhæ Håndværker... Det svarer til at du har kørt uafbrudt i godt 48 dage ;-) Du må have haft lang vej til dine kærester...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Næh jeg havde bla. et job som Pedelvikar på Herning Højskole og den gang boede jeg på Thurø, det var en lille tur på 208 Km. hver vej og tog som regel 7 timer incl. pauser. Jeg kørte altid om natten da der så ikke var så meget trafik på vejene. Og så har jeg da også kørt en del rundt i Danmark og jeg havde omkring 50 Km. til almindeligt arbejde.
Historien er den at jeg ikke selv troede på at jeg kunne tage kørekort til en mc. Jeg havde forsøgt da jeg var 18 år at tage til bil, men dumpede til teori prøven og så gad jeg ikke det mere. (jeg dumpede på spørgsmålet: Ubetinget vigepligt, men jeg vidste heller ikke hvad de mente med ubetinget, jeg vidste ikke hvad ordet betød.
En sjov ting var så at da jeg havde fået kører kort til mc, startede jeg med en MZ TS 150 cc. den kørte rigeligt stærkt efter mine ideer om kørsel. Men jeg var jo vant til at det tog så og så lang tid at komme fra den ene by til den næste, så det var lidt forvirende at byerne pludselig lå så "tæt" på hindanden tidsmæssigt.
Er lige faldet over dit indlæg og det lyder da FULDSTÆNDIG vildt ... :-)
Hvor tit kørte du den tur?

En nysgerrig X-Svendborgenser
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis