svamp/råd

er der nogen der kender et midel man kan sprøjte på træ .så svamp og råd ikke spreder sig til andet træ før man får det skiftet jeg har tre steder der skal skiftes hvor der er råd .jeg vil ikke have at der spreder sig spore til ander steder i båden
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hempels hempitox er godt

der er altid solskin bag skyerne

Det er ligesom flere Gori produkter uegnet ( farligt ) at bruge indenbods, da det afgi'r giftige dampe.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

jeg fik moget klar væske hus bauhus det bruges til at sprøjde på sokler uden på huse det har en krass lugt midelet er mod svamp og råd og alger der står at det ikke må bruges inden dør .jeg kan ikke huske hvad det hedder da det er på båden nu
tak for svarende

hilsen rene

nu har jeg været ved båden og det heder randol der hvor jeg har sprøjdet det på var der et fin hvit spild af svamt og efter 1 behandling er det sort og slimet og det er kun 2 dage siden jeg har sprøtet det på jeg har vasket det af og givet det en gang mere

hilsen rene

puha, jeg har været ved båden i dag og der var utrolig meget spaunum, hvor der var paty og håndvask. træet i bægge sider var væk. men siden af båden var ok
nu har jeg næsten et læs træsponner at køre væk
hilsen rene

Annonce
udluftning.udluftning.udluftning

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

det har jeg osså der er open dør og begge oven lys hvor jeg har sat plastig på så regen kan løbe ud på gulved

hilsen rene

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også