Spil på Fladskærm

Jeg har siddet og rodet med at spille på mit 40" samsung fladskærm.

Jeg har DVI-HDMI kabel fra min comp med et X1950 pro kort i, til fjernsynet!

Har ingen problemer med at få skærmen op på fjernsynet, men når jeg prøver at åbne et spil siger mit fjernsyn mode not supportet!!!!

Hva gør, og hvorfor siger den det!

Har prøvet med World of Warcraft og Call of duty 4 MF

Lasse W
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sikkert fordi dit fjernsyn "kun" understøtter op til 1366xet-eller-andet og du forsøger at køre dine spil i en anden opløsning. Når du arbejder med openGL er der ingen problemer, men directx kræver altså at den valgte opløsning skal kunne vises. Alternativt, så kan det være fordi du har konfigureret kortet forkert, så der er en port der kører som primær (her vises DX fint), og en port der kører som sekundær (her skal benyttes openGL hvis ikke porten har en seperat GPU tilknyttet der kan rendere directx)
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
Turner40 skrev den 17-02-2026 16:08:23

Onlinespil kræver praktiske platforme, hvor man kan gøre sig bekendt med det tematiske indhold. Du kan prøve discover, hvor spilmaterialet præsenteres uden overdreven dynamik og pres. Brugerne kan udforske emnerne i deres eget tempo uden at blive forstyrret af visuel støj. Denne præsentation skaber en følelse af orden og logik, når man interagerer med platformen.

Mon ikke vedkommende er kommet videre end denne problemstilling her 17 1/2 år efter? Anmeldt for plat forsøg på reklame!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis