ubeset køb af kutter.

Hej.
Jeg har et lille problem, skal til at ombygge en båd til en husbåd har også fundet en fin båd til projektet men båden ligger mindst 8 timer i tog væk + at jeg skal hjem igen har også arbejde ved siden af :/ Det er et kæmpe problem.

Hvad gør man lige i sådan en situation? Kan man gøre noget?
Er det for farligt at købe uden selv at have set den?

Desuden, er der nogle der har nogle gode links/bøger til husbådebyggere? Har søgt en del selv men mangler lidt mere inspiration.

Mvh MKC

Hej. Jeg har et lille problem, skal til at ombygge... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Selvfølgelig var det en spøg, men desværre røg min kære Andy lige op i det røde felt.
Nej jeg røg ikke i det røde felt, det er bare svært at skrive her uden at blive fejlfortolket.

Jeg syntes bare ikke at det var nødvendigt at ødelægge tråden fordi jeg har glemt et "i" i kampens hede.
Jeg er da ked af det hvis jeg lød gal eller i det røde felt fordi det var ikke min mening.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg tror bare at du nogen gange misforstår både Lynæs og jeg (Men du æ jo osse Kjøvenhavner) Vi Fynboer er lidt lunefulde af og til, og kan lide at holde de der udenbys folk nede hvor de høre til.
Gnok Gnok !
Sender lige en flue til Håndværkeren

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

i vores omgangskreds har vi et mundheld som hedder skål mens vi er venner der kan hurtigt falde et forkert ord

der er altid solskin bag skyerne

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis