ubeset køb af kutter.

Hej.
Jeg har et lille problem, skal til at ombygge en båd til en husbåd har også fundet en fin båd til projektet men båden ligger mindst 8 timer i tog væk + at jeg skal hjem igen har også arbejde ved siden af :/ Det er et kæmpe problem.

Hvad gør man lige i sådan en situation? Kan man gøre noget?
Er det for farligt at købe uden selv at have set den?

Desuden, er der nogle der har nogle gode links/bøger til husbådebyggere? Har søgt en del selv men mangler lidt mere inspiration.

Mvh MKC

Hej. Jeg har et lille problem, skal til at ombygge... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du skulle måske være blevet i seng i dag.... Kan ikke se hvad der er galt i min nysgerrighed.
Hvilke havn man søger andre erfarne i må da være vigtigt når man spørger efter det?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej. Ved ikke lige hvad i to har gang i ;) men lige pt bor vi i sønderborg, og der ville vi gerne have båden til at ligge de næste få år hvis vi kan få tilladelse til det (det ser ud til at blive et problem!! både at få en bådplads eller at få den på land) derefter sku vi gerne i nærheden af kbh.
Hpndværkeren - tak, kan være vi gør det senere når der er kommet lidt gang i processen. :)
de to der skal du ikke blive forskrækket over det er dem filmen gamle gnavne mænd er bygget over de kan slet ikke undvære hinanden.og vi andre kan heller ikke undvære deres gode svar og komentarer

der er altid solskin bag skyerne

Skrevet af grandoldman den 05-10-2008 15:16
Hvor i danmark skal båden ligge når vil bygge den om...  ??
Kære Andy.
Prøv lige at nærlæse din tekst en gang til, så må du da indrømme at du vrøvler lidt.
Det er som om du har glemt et enkelt bogstav ???

Annonce
Hvor i landet ligger kutteren?
Kære Håndværker

Jeg syntes ikke at et enkelt "i" eller mangel af samme gør noget, og det er da slet ikke en kommentar værd.
Her bliver der ofte skrevet hurtigt og tænkt langsomt. Stavning kan være helt hen i vejret hos mange så jeg syntes din kommentar var malplaceret, jeg kunne forstå hvis det gav en meningsforvridning så det blev småsjofelt eller sjovt.

Men jeg smider da lige en række iiiiiiiiiii så kan i bare tage når der mangler et hist og her

Og nu kan jeg jo ikke rette tastefejlen, for så er det slet ikke til at forstå.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Madmax - den vi har kigge på nu ligger lige pt i Esbjerg. :)

grandoldman - enig, forstår ikke hvorfor man ikke bare kan tage den over privatbeskeder hvis der er noget der går en på?
Man er vist i det sensible hjørne, jeg er sikker på, det var en spøg.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
lynæs - tja, det må man da håbe :)
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis