en heldig dag

Man går på marked for at sælge nogle kinesersmykker og så finder man en kompressionstester og et lille amperemeter, som jeg godt nok ikke har noget at bruge til, men de er jo rare at ha'.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja  det er jo ikke så ringe , så er det lige jeg tænker ,hvor tit er det lige man tjekker kompressionen ? men alligevel, rart at ha,

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Jeg er bange for at, jeg er lidt af en værktøjsfreak, og skulle beherske mig for ikke også at købe en camvinkelmåler og en generatortester.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
ja det er utroligt hvad man næsten ikke kan undvære

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Jeg var en af de første til at forstå kvinder og deres hang til tøj og make up. Jeg sammenlignede det med mit begær for værktøj. Ved godt at jeg ikke har råd til det hele, men når jeg ser et stykke godt værktøj kribler det også i fingrene;-)
Måske skulle vi lave en tråd om det bedste stykke værktøj vi har købt, men aldrig brugt!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Ikke alene er værktøj godt at have, men også utrolig mange andre rare sager.
Mit sidste kup er et belysningssæt til en PMV!! :)
Kr. 100,- og i en fin trækasse, i den autorisede armygrønne farve.
Jeg kunne dog ikke lige redgøre for fruen, hvad jeg ville med det, da jeg ikke har en PMV og formodentlig heller aldrig får en.
Det er dog stadig med et smil på læben når jeg flytter rundt på kassen og ikke rigtig kan finde et sted til den.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Ha Ha..
ja sådan går det ktm.
kan kun nikke genkendende til det.
Kompressionstesteren kan enhver ejer af en gammel (båd)motor bruge! Har selv siddet og forsøgt at mærke forskel på kompressionen på 2 cylindre, ved at tvinge svinghjulet over top med hænderne. Ikke særlig præcist.

Skide godt køb!
ville egentligt gerne låne den ud, men hvordan sikre sig, man får den igen ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
tag et depositum der er stor nok til du kan købe en ny, hvis nu ham der låner den ikke gider bevæge sig tilbage og afleverer den og sige pænt tak for lån.

En mand der afleverer en lånt bog tilbage, kan du betro alt

PS. Jeg kan godt være lidt misundelig på dit krejler-talent.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg tænkte det samme ang. krejlertalentet. Jeg finder aldrig noget brugbart, og vil jeg selv sælge noget, ender jeg med at tage røven på mig selv. Der er meget at lære.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis